جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین اجتماعی در حوزه سرمایه گذاری برند قابل اعتمادی است

مشاور هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی به عنوان یک برند شناخته شده و قابل اعتماد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، فرشید یزدانی در نمایشگاه صندوق های بازنشستگی، پیشران توسعه ملی افزود: بنگاه های تحت مالکیت سازمان تامین اجتماعی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32249
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

کرونا :

تامین اجتماعی در حوزه سرمایه گذاری برند قابل اعتمادی است
مشاور هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی به عنوان یک برند شناخته شده و قابل اعتماد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، فرشید یزدانی در نمایشگاه صندوق های بازنشستگی، پیشران توسعه ملی افزود: بنگاه های تحت مالکیت سازمان تامین اجتماعی در واقع حجم گسترده ای از پس انداز بیمه شدگان این صندوق بیمه ای است.
وی تصریح کرد: در حالت نورم جهانی صندوق ها را به بنگاه داری تشویق نمی کنند ولی با توجه به شرایط اقتصادی در ایران صندوق های بیمه ای در حالت اجبار قرار گرفته و به بنگاه داری روی آوردند .
دبیر شورای عالی راهبردی برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد : ضعف های بازار سرمایه و محدودیت های سرمایه گذاری از جمله عوامل ورود صندوق های بازنشستگی در ایران به مباحث بنگاه داری است .
یزدانی ادامه داد: در این حالت سرمایه گذاری صندق های بازنشستگی باید به سمت بنگاه داری های کلان پیش رفته و از بنگاه داری کوچک اجتناب کند.
وی بیان داشت: اساساً مدیریت صندوق های بیمه ای کمتر باید درگیر مباحث سرمایه گذاری باشند بلکه بیشتر تمرکز را بر روی مباحث بیمه ای قرار داده و مکانیزم و سازوکار ارائه خدمات بیمه ای را تجزیه و تحلیل کنند و با سرمایه گذاری در کنار آن به ارائه خدمات اجتماعی بپردازند.
وی افزود : باتوجه به موارد مذکور خروج از بنگاه داری بنگاه های کوچک گام درستی است و این موضوع به نوعی تقویت بخش خصوصی هم محسوب می شود .
مشاور هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه  واگذاری بنگاه های کوچک به بخش خصوصی می تواند در اداره بهینه این بنگاه ها تاثیرگذار باشد، اظهار داشت : اساساً بنگاه داری کلان باید در دستور کار صندوق های بیمه ای قرار گیرد و متعاقباً صندوق ها در این راستا دارای کارکردهای بهتری بوده و پس اندازهای کلان را در اختیار داشته باشند و طبعاً خدمات بیمه ای و درمانی بهتری را ارائه کنند.
یزدانی ادامه داد: قطعا اگر صندوق ها به سرمایه گذاری در بنگاه های کلان اقتصادی تمایل داشته باشند با سرمایه های گسترده تری روبرو خواهند شد و در حوزه ارتباطات تجاری بین المللی اعتماد بیشتری را برای سرمایه گذاری خارجی جلب خواهند کرد .
وی ایجاد و حفظ ار تباط  زنجیره ارزش بین مجموعه های سرمایه گذاری صندوق ها  را یکی از بهترین کارکردها در این فضای نمایشگاهی دانست و افزود : امیدوارم حرکت مورد نظر نهایتاً منجر به هم افزایی در این حوزه ها شود .

هشدار نسبت به کلاهبرداری در دریافت شناسنامه برای فرزندان خارجی دارای مادر ایرانی
دنبال کنید

 

تامین اجتماعی در حوزه سرمایه گذاری برند قابل اعتمادی است

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi