پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر از پیشنهاد دهندگان برتر سال ١٣٩۵

از برترین های نظام پیشنهادات در سال ١٣٩۵ با هدف توسعه فرهنگ مشارکتی؛ با حضور دبیر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات در دفتر نوسازی و تحول اداری تقدیر به عمل آمد. در این مراسم مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری با اهداء لوح تقدیر و هدیه؛ ضمن تقدیر و تشکر از پیشنهادات ارزنده و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32231
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

کرونا :

تقدیر از پیشنهاد دهندگان برتر سال ١٣٩۵
تقدیر از پیشنهاد دهندگان برتر سال ١٣٩۵

از برترین های نظام پیشنهادات در سال ١٣٩۵ با هدف توسعه فرهنگ مشارکتی؛ با حضور دبیر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات در دفتر نوسازی و تحول اداری تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری با اهداء لوح تقدیر و هدیه؛ ضمن تقدیر و تشکر از پیشنهادات ارزنده و راهگشای همکاران، خواستار افزایش سطح مشارکت همکاران در ارائه پیشنهادات سازنده و موثر شد و نظام مشارکت را یکی از ابزارهای موثر در پیشبرد اهداف سازمان و کمک به بهبود فرایند ها دانست و عنوان نمود ؛ پذیرش و بررسی پیشنهادات باعث توانمند سازی کارکنان، رشد و خلاقیت و توسعه نوآوری در آنان می شود.

دبیر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات در این آیین اظهار امیدواری کرد: با استعانت از خداوند متعال با عزمی راسخ، حضور اندیشه های نو را فراهم نموده و شاهد شکوفایی خلاقانه و قوه اندیشه همکاران باشیم.

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi