پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

حسن پور معاون فرمانداری لنده : مانیفست انقلاب یعنی شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی ، به بهترین شکل ممکن کانون خیزش ملت علیه استبداد بود ..

حسن پور معاون فرمانداری لنده : مانیفست انقلاب یعنی شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی ، به بهترین شکل ممکن کانون خیزش ملت علیه استبداد بود . جشن بزرگ فجر انقلاب با همت کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر شهرستان لنده با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی شهرستان لنده با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32211
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

حسن پور معاون فرمانداری لنده : مانیفست انقلاب یعنی شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی ، به بهترین شکل ممکن کانون خیزش ملت علیه استبداد بود .

جشن بزرگ فجر انقلاب با همت کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر شهرستان لنده با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی شهرستان لنده با حضور مسئولان و اعضای شورای اداری شهرستان لنده و مددجویان این دو نهاد انقلابی در سالن خدیجه کبری(س) شهرلنده با اجرای برنامه های متنوع برگزارش کرونا نیوزد.
حسن پور معاون فرمانداری لنده در این مراسم با تبیین مانیفست انقلاب یعنی شعار محوری استقلال آزادی ، جمهوری اسلامی گفتند دستآورد اول انقلاب استقلال در تمام ابعاد زندگی از جمله استقلال اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و … بود . زیرا همه این مطالبات نوع انسان در رژیم گذشته نادیده گرفته شد . بعنوان مثال کاپیتولاسیون که نوعی مصونیت بی قید و شرط برای اتباع بیگانه بخصوص آمریکاییها بود نقض کامل استقلال سیاسی بود . در بند دوم مرامنامه ی انقلاب شعاری به چسشم میخورد که همواره موتور محرکه تمام جنبش های آزادیخواهی در جهان بود . یعنی آزادی . آزادی در رژیم طاغوت وجود داشت اما چون این آزادی بی قید و شرط تعرض به آزادی دیگران قلمداد میشود نمی توان از آن بعنوان یک خواست عمومی یاد کرد و نتیجه آن اعتراض عمومی علیه آزادیهای مرسوم بود  .
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نوع حکومت پیشنهادی یعنی جمهوری اسلامی که همواره امام راحل تاکید داشتند نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کمتر از این نوع حکومت بعنوان سومین شعار محوری مرامنامه انقلاب یاد کرد و گفت : دو دسته به این شعار ظلم کردند گروه اول کسانی که اسلامیت نظام را نشانه رفته اند و به اصطلاح خواهان استحاله انقلاب به شکل لائیک بودند و دوم گروهی که جمهوریت نظام را مورد هجمه قرار دادند . رفتار این دسته به منزله نادیده گرفتن نقش مردم بعنوان موتور محرکه انقلاب بود . تنهاآسمانی قلمداد کردن ریشه همه تحرکات ، شکل گیری و به ثمر نشستن خیزش مردمی در بهمن ۵۷ بزرگترین اجحاف در حق جمهوریت نظام است . بارزترین جلوگاه جمهوریت حکومت اسلامی در ماجرای خانه نشینی امام علی (ع)بود .آن امام همام بعنوان بزرگترین اندیشمند معتقد به جمهوریت و مردم با تحمل ۲۵ سال خانه نشینی برای مردم و تصدی امور بعد از ۲۵ سال بازهم بخاطر مردم بهترین نشانه اعتقاد راسخ آن بزرگمرد زمان به جمهوریت و مردم است .. خلافت را رها کرد تا مردم به سرافش رفتند .پذیرفت چون مردم خواستند نشان به آن نشان که فرمود اگر بخاطر مردم نبود خلافت را رها میکردم
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi