چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاسخ به انتقاد از نمایشگاه سراسری کتاب مازندران

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به انتقادات برخی از رسانه ها از نمایشگاه سراسری کتاب مازندران پاسخ داد. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در متن جوابیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران چنین آمده است: سرپرست محترم خبرگزاری تسنیم در مازندران/مدیر محترم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32210
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

کرونا :

پاسخ به انتقاد از نمایشگاه سراسری کتاب مازندران
پاسخ به انتقاد از نمایشگاه سراسری کتاب مازندران

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به انتقادات برخی از رسانه ها از نمایشگاه سراسری کتاب مازندران پاسخ داد.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در متن جوابیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران چنین آمده است:

سرپرست محترم خبرگزاری تسنیم در مازندران/مدیر محترم پایگاه خبری شمال نیوز

با سلام و احترام

در پاسخ به مطلب منتشر شده تحت عنوان ( نقدی بر نمایشگاه کتاب مازندران ) در مورخ (۲۴ بهمن ۹۵ ) که ناظر بر عرضه کتب مسئله دار در برخی از غرفه های نمایشگاه در آن رسانه ، این جوابیه برابر قانون مطبوعات و رسانه ها جهت درج در آن خبرگزاری ارسال و خواهشمند است وفق مقررات جاری نسبت به درج و انتشار آن اقدام لازم معمول گردد .

بدینوسیله به اطلاع می رساند :

۱- معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به منظور سهولت دسترسی اصحاب فرهنگ و هنر به آخرین آثار منتشر شده و جهت مساعدت در خرید این آثار اقدام به برگزاری نمایشگاه های سراسری کتاب در استان های کشور بر اساس تقویم زمانبندی شده می نماید که این امر با استقبال علاقمندان در سنوات گذشته و سال جاری مواجه شده است.

۲- کلیه آثار موجود در (نمایشگاه سراسری کتاب) که عمدتا در کتابفروشی ها و دیگر نمایشگاه های سراسری در استان های کشور در معرض بازدید علاقمندان قرار می گیرد، دارای مجوز چاپ بوده و فرایند دقیق اخذ مجوز را از طریق مجاری قانونی و ذیصلاح طی نموده اند .

۳- در طول برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب، گزارش کرونا نیوزی مبنی بر وجود کتب مسئله دار در هیچ غرفه ای از طرف هیچ نهاد یا فرد صاحب صلاحیتی به مسئولین برگزاری نمایشگاه ارائه نشده است. طبیعی است در صورت اخذ چنین گزارش کرونا نیوزاتی این اداره کل خود را موظف به پیگیری امر دانسته و برخورد با متخلفین طبق قانون اجتناب ناپذیر بوده است .

در نشست تخصصی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان ها مطرح شد؛ نظارت، هدایت و حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری استان ها / ضرورت آگاهی مدیران از مسایل حقوقی
دنبال کنید

۴- از آن مطبوعه محترم به عنوان همکار فرهنگی انتظار می رفت درصورت وجود چنین مشکلی قبل از رسانه ای کردن موضوع، مسئولین این اداره کل را مطلع نموده تا نسبت به رفع آن اقدام لازم معمول گردد.

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi