سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ولایت معیار تشخیص حق از باطل است

سرهنگ پاسدار حمید ساعدی در جمع بسیجیان پایگاه شهدای راه آهن مراغه افزود : دشمن می خواهد در مقابل بیداری اسلامی ایستادگی کند برای مقابله با بیداری اسلامی استکبار جهانی در راس آنها آمریکا گروه تکفیری و داعش را به وجود آورده است . جانشین سپاه ناحیه مراغه گفت : ولایت تنها معیار تشخیص حق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32080
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸

سرهنگ پاسدار حمید ساعدی در جمع بسیجیان پایگاه شهدای راه آهن مراغه افزود : دشمن می خواهد در مقابل بیداری اسلامی ایستادگی کند برای مقابله با بیداری اسلامی استکبار جهانی در راس آنها آمریکا گروه تکفیری و داعش را به وجود آورده است .

جانشین سپاه ناحیه مراغه گفت : ولایت تنها معیار تشخیص حق از باطل است

به گزارش کرونا نیوز سپاه عاشورا؛ وی داعش را پیاده نظام آمریکاست دانست خاطر نشان کرد : این شیطان بزرگ هرچه تونسته دشمنی و خباثت خود را بر علیه جمهوری اسلامی انجام داده است ولی نمی تواند در مقابل عزم و عزت مردم ایران اسلامی کاری انجام دهد .

سرهنگ ساعدی علت حمایت از سوریه و بشار اسد را حمایت از حرمین شریفین در سوریه و حمایت های حافظ اسد در ۸ سال جنگ تحمیلی دانست و گفت : خدمت بزرگ دیگر بشار اسد جلوگیری از تشکیل اتحادیه عرب بر علیه جهان اسلام عنوان کرد.

وی تصریح کرد : دشمن خوب می داند که نبض خاورمیانه در دست ایران اسلامی است برای همین دنبال بهانه و راهکار میگردد تا در این منطقه برای خود جا باز کند .

جانشین سپاه ناحیه مراغه افزود :ما باید گفتمان ولایت و رهبری را در دانشگاهها ومدارس ترویج دهیم .

وی از امر به معروف و نهی از منکر بعنوان فریضه واجب و گفتمان دیگری یاد کرد و گفت : این فریضه واجب باید در جامعه اسلامی به گفتمان عمومی تبدیل  شود .

ساعدی در ادامه سخنان خود به تقویت جبهه مقاومت هم اشاره کرد افزود : کمک به جبهه مقاومت باید در جامعه اسلامی رواج پیدا کند در غیر این صورت باید در مرزهای کشور خودمان به مصاف دشمن برویم

آمریکا با نقض برجام انگیزه حرکت ایران در مسیر تعهدات را از بین می‌برد/ توانمندی موشکی ایران به‌هیچ وجه قابل مذاکره نیست
دنبال کنید

وی ابن امنیت و استقلال ایران اسلامی را به برکت شهدا و امام و رهبری و مدافعان اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد : شهدا با جان و خون خود این آسایش را به جامعه اسلامی تقدیم کرده اند ، ماهم برای پشتیبانی از دین خود باید هزینه پرداخت کنیم .برای تقویت دین خود باید از مال و جان خود هزینه کنیم تا این انقلاب و این امنیت را برای خود و خانواده حفظ کنیم .

جانشین سپاه ناحیه مراغه از ولایت به عنوان رکن اصلی و اساسی انقلاب و شعیه یاد کرد. گفت : بسیجیان تابع ولایت هستند و به هیچ گروه و حزبی وابسته نیستند و چون دشمن هم به دنبال تضعیف جایگاه ولایت است سعی دارد بسیج و سپاه را تخریب کند تا بدین طریق به ولایت ضربه بزند

وی تاکید کرد : که عزت ما بسیجیان همان ولایت است به همین خاطر در راه ولایت جان را هم که برای هما عزیز و گرامی است تقدیم می کنیم .

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi