سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران : حضور مسئولین در روستا ها و توجه به این قشر از برکات نظام جمهوری اسلامی است/خدمات رسانی به روستا ها از اولویت های دولت تدبیر و امید است

به گزارش کرونا نیوز , : رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با همراهی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار گچساران و جمعی از مسئولین از روستاهای دهستان امام زاده جعفر بازدید کردند. فرماندار گچساران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت : خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32079
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

کرونا :

فرماندار گچساران : حضور مسئولین در روستا ها و توجه به این قشر از برکات نظام جمهوری اسلامی است/خدمات رسانی به روستا ها از اولویت های دولت تدبیر و امید است
به گزارش کرونا نیوز , : رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با همراهی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار گچساران و جمعی از مسئولین از روستاهای دهستان امام زاده جعفر بازدید کردند.
فرماندار گچساران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت : خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات بسیار خوبی به مناطق روستایی شهرستان ارائه شده که یقینا با اجرای طرح های مختلف عمرانی ، زمینه خدمت رسانی بیشتر به این قشر مولد جامعه فراهم می گرددو حضور مسئولین کشوری ،استانی و شهرستانی به طور مرتب و سرکشی از روستاها از دیگر خدمات این نظام و انقلاب است .
عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب که  افزایش توانمندی های روستاییان ، موجب ماندگاری روستاییان در روستاها می شودافزود:باید با خدمات رسانی مناسب در کنار بهبود شرایط زندگی روستائیان باید به مهاجرت معکوس به سمت روستاها کمک نماییم .
وی با اشاره به پتانسل ها و ظرفیت های بالای روستاهای شهرستان گچساران و بویژه دهستان امام زاده جعفر در زمینه کشاورزی  خاطر نشان کرد: امسال با بهره برداری از فاز اول طرح ابرسانی به زمینهای کشاورزی روستای امام زاده جعفر امیدواریم در زمینه کشاورزی تحولات خوبی در منطقه صورت گیرد.
وی اظهار داشت :امروز خدمات رسانی به روستائیان  مورد توجه جدی دولت تدبیر و امید قرار داشته و مسوولین نیز تلاش دارند در سایه توجه به امر خدمت رسانی به روستائیان ، زمینه توسعه فعالیت های کشاورزی و ایجاد مراکز تولیدی صنعتی ، خدمت رسانی به روستائیان را توسعه دهد.
نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران  با تأکید بر مشارکت تمامی روستائیان در امر تولید و اشتغال گفت : استفاده روستائیان از تسهیلات و طرح های زود بازده و اشتغالزا ایجاد فرصت شغلی پایدار را در مناطق روستایی فراهم می کند و وقتی کار باشد ، مهاجرت از بین رفته و شاهد مهاجرت معکوس از شهر به روستا خواهیم بود.
شایان ذکر است در بازدید روستاهای ماهور باشت ،امام زاده جعفر،جهاد آباد مورد بازدید قرار گرفتند.

 

انتصابات جدید در وزارت امورخارجه
دنبال کنید

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi