سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

جلسه ی هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله بیست ودوم بهمن

فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان بهمئی بر حضور پرشور و حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید نمودند. در جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی که با دستور کار گرفتن هماهنگی برگزاری مراسم شکوهمند ۲۲ بهمن برگزار گردید،  درباره کیفیت و نحوه برگزاری، مسیر راهپیمایی، مکان اجرای مراسم و دیگر برنامه های ضروری جهت اجرای هرچه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31991
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان بهمئی بر حضور پرشور و حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید نمودند.

در جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی که با دستور کار گرفتن هماهنگی برگزاری مراسم شکوهمند ۲۲ بهمن برگزار گردید،  درباره کیفیت و نحوه برگزاری، مسیر راهپیمایی، مکان اجرای مراسم و دیگر برنامه های ضروری جهت اجرای هرچه باشکوه تر این مراسم تصمیم گیری شد. همچنین در این جلسه تقسیم کار و مسئولیت ادارات، نهادها ، موسسات  وهیئت ها مشخص و مصوب گردید.
فرماندار شهرستان و دیگر اعضای شورای اداری ضمن تاکید بر حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و توجه جدی به حساسیت وتاثیر داخلی، منطقه ای و جهانی راهپیمایی بهمن ماه امسال، آمادگی خود و ادارات متبوع را جهت حضور و انجام وظایف و مسئولیت های محوله اعلام نمودند.

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi