چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

حضور فرماندار در جشن کارگری سد چم شیر در گچساران

 به گزارش کرونا نیوز , ؛بمناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جشن کارگری با حضور فرماندار گچساران ،مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ،جمعی از مسئولین شهرستان و کارگران سد چم شیر و شهرستان در محل سد و نیروگاه چم شیر برگزار گردید. فرماندار گچساران در این جشن با تبریک فرا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31966
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

کرونا :

حضور فرماندار در جشن کارگری سد چم شیر در گچساران
 به گزارش کرونا نیوز , ؛بمناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جشن کارگری با حضور فرماندار گچساران ،مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ،جمعی از مسئولین شهرستان و کارگران سد چم شیر و شهرستان در محل سد و نیروگاه چم شیر برگزار گردید.
فرماندار گچساران در این جشن با تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین بهار آزادی انقلاب اسلامی اظهار داشت :کارگران همواره در صحنه های مختلف  دفاع از نظام اسلامی و انقلاب حضور پرشور و تحسین برانگیزی داشتند.
وی تصریح کرد :گارگران از اولین گروههایی بودن که با فتوای رهبرانقلاب اسلامی در راه پیروزی این انقلاب گام برداشتند و عملکرد آنان در عرصه های مختلف قابل تجلیل است.
رحیمی وجود هزاران ازاده ،جانباز و شهید در دوارنهای انقلاب و دفاع مقدس را نشانه حضور این قشر در همه برهه های انقلاب به عنوان پشتیبان نظام و ولایت فقه دانست و گفت :به کمک شما کارگران چرخه تولید کشور فعال بوده و تحریمهای ظالمانه علیه کشورمان تاثیری نخواهد داشت .
فرماندار گچساران با بیان این مطلب که گارگران سخت کوش سد چم شیر با وجود شرایط اقتصادی سد و کمبود اعتبار و با وجود عدم دریافت حقوق خود با تمام توان مشغول کار هستند که این از خود گذشتگی نوعی ایثار در راه خدمت به میهن و مردم کشورمان است .
نماینده عالی دولت افزود: اگر امروز بخواهیم عظمت ایران اسلامی ادامه یابد، هیچگاه نباید از تبعیت رهبری و ولایت فقیه غافل شویم .
فرماندار گچساران  در پایان از مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان گچساران  و جامعه کارگری شهرستان خواست تا همچون سالهای گذشته  با حضور پرشور در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن شرکت و بار دیگر با مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کنند.
 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi