چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

افتتاح شرکت مهرآوره در گچساران با حضور فرماندار+تصاویر

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گچسارن ؛ پیش از ظهر امروز و در ششمین روز از دهه مبارکه فجر  شرکت تولید و توزیع مواد غذایی مهرآوره با حضور فرماندار، و جمعی از مسئولین  شهرستان افتتاح شد. فرماندار گچساران  در حاشیه این مراسم اظهار داشت: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و همت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31900
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

کرونا :

افتتاح شرکت مهرآوره در گچساران با حضور فرماندار+تصاویر
به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گچسارن ؛ پیش از ظهر امروز و در ششمین روز از دهه مبارکه فجر  شرکت تولید و توزیع مواد غذایی مهرآوره با حضور فرماندار، و جمعی از مسئولین  شهرستان افتتاح شد.
فرماندار گچساران  در حاشیه این مراسم اظهار داشت: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و همت دولتمردان در جای جای کشور کارهای کوچک و بزرگ اقتصادی در حال انجام است.
رحیمی تصریح کرد:نظام استعماری جهان برآن است که جمهوری اسلامی از طریق قدرت اقتصادی و تحریمهای بین المللی مالی به انزوا کشانده ،لیکن ملت ایران ثابت کرده اند که پا به پای دولتمردان ،تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری با برنامه ریزی و سیاست های راهبردی در همه عرصه ها موفق خواهند بود و به یاوه گوییهای آنها پاسخ خواهند داد.
نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران ابراز داشت : اکنون  در آستانه برگزار سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم که ملت ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب (ره) حکومت  2500 ساله ظالمانه شاهنشاهی که خسارتهای زیادی را بر مردم ما تحمیل نموده برافکنده و نظام جمهوری اسلامی متکی بر ارزشها ، موازین و قوانین دین اسلام را پایه گذاری نمود.
وی بیان داشت: با توجه به موقعیت و پتانسیل های شهرستان گچساران و در راستای سیاستهای دولت در راه اندازی مشاغل خرد و زود بازده تاکنون اقدامات خوبی  صورت گرفته و چندین  کارگاه در زمینه های مختلف راه اندازی شده است .
عبدالرحیم رحیمی  عنوان کرد: این شرکت تولیدی با همت بسیج مهندسی سپاه ناحیه گچساران و به مدیریت آقای عبدالخانی به بهره برداری رسیده و تعدادی از افراد به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول بکار شدند.
وی با اشاره به معظل بیکاری در سطح کشور و شهرستان گچساران  اظهار امیدواری کرد در راستای کاهش بیکاری  گام‌های مؤثرتری برداشته شود‌.

 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi