یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندارگچساران :از بدو شروع دولت تدبیر و امید شاهد تغییر و تحول در روستاها هستیم /تاکید بر ضرورت بازگو کردن خدمان نظام و دولت به مردم

فرماندار گچساران در حاشیه این مراسم ضمن تبریک دهه پر خیر و برکت فجر گفت: دهه فجر دوران پر افتخار ملت ایران بود که علیه ظلم و ستم و استبداد با اتکا بر بینش توحیدی و الهام از معارف والای اسلام به پیروزی دست یافتند. عبدالرحیم رحیمی با تاکید بر این مطلب که دهه فجر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31858
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

کرونا :

فرماندارگچساران :از بدو شروع دولت تدبیر و امید شاهد تغییر و تحول در روستاها هستیم /تاکید بر ضرورت  بازگو کردن خدمان نظام و دولت به مردم

فرماندار گچساران در حاشیه این مراسم ضمن تبریک دهه پر خیر و برکت فجر گفت: دهه فجر دوران پر افتخار ملت ایران بود که علیه ظلم و ستم و استبداد با اتکا بر بینش توحیدی و الهام از معارف والای اسلام به پیروزی دست یافتند.

عبدالرحیم رحیمی با تاکید بر این مطلب که دهه فجر فرصتی مناسب جهت تجدید بیعت با آرامانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهداء این مرز و بوم است  افزود: هم اکنون به واسطه خون شهداء و منویات بی بدیل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردمی صبور و ولایتمدار یکی از بزرگترین قدرتهای جهان تبدیل شده  و در عرصه های بین المللی از عظمت خاصی برخوردار است .

وی با اشاره به خدمات ارائه شده نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم در عرصه های مختلف اظهار داشت: خوشبختانه خدمات ارائه شده در بعد از انقلاب قابل مقایسه با گذشته نبوده ودر سایه نظام جمهوری اسلامی هر روزه شاهد عرضه اقدامات موثر دولت به مردم می باشیم.

فرماندار گچساران در ادامه به بیان برخی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در روستاهای شهرستان  پرداخته و ابراز داشت :از بدو شروع به کار دولت تدبیر و امید شاهد تغییر و تحولاتی در شهرستان به خصوص در سطح روستاها هستیم که این تغییرات نسبت به دوره های گذشته مشهود است.

وی افزود: آسفالت، تعریض و آزادسازی معابر و جدولگذاری ،اجرای طرح هادی،گاز رسانی ،سالنهای ورزشی و چمنهای احداث شده از جمله خدماتی است که  در روستاهای شهرستان  صورت گرفته و نشان دهنده زحماتی است که به دلیل تخصیص بودجه و اعتبار برای عمران و آبادانی روستاها تخصیص داده شده است .

رحیمی با بیان این مطلب که باید خدمات نظام و دولت را برای مردم بازگو کرده و آنها را امیدوار نماییم تصریح کرد : خداوند در قرآن کریم به پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: ای پیامبر نعمتی که به تو دادیم برای مردم بازگو کن که  این مشمول تمام نعمتهایی که خداوند به ما ارزانی داشته می شود.

فرماندار گچساران  افزود: امروز ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و هر روز شاهد شکوفایی ایران اسلامی و سربلندی مردم ایران به برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری هستیم.

 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi