شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کریمی نژاد در دیدار با خانواده شهید کریمی زاده : ما به شهدا تا ابد مدیونیم .

کریمی نژاد در دیدار با خانواده شهید کریمی زاده : ما به شهدا تا ابد مدیونیم . به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دارا کریمی نژاد سرپرست فرمانداری، عادل مرادی بخشدارمرکزی، سید محمد تقی افرازیان رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان لنده با حضور در منزل شهید رسول کریمی زاده با خانواده این شهیدوالامقام دیدار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31857
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۵۴

کریمی نژاد در دیدار با خانواده شهید کریمی زاده : ما به شهدا تا ابد مدیونیم .

به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دارا کریمی نژاد سرپرست فرمانداری، عادل مرادی بخشدارمرکزی، سید محمد تقی افرازیان رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان لنده با حضور در منزل شهید رسول کریمی زاده با خانواده این شهیدوالامقام دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار دارا کریمی نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان لنده ضمن اشاره به صبر و مجاهدت خانواده های معظم شهدا گفت: با هیچ زبانی نمی توان از مجاهدت و ایثار خانواده های معظم شهدا به خصوص پدر و مادر آنان قدردانی کرد.

وی افزود: استقامت و پایمردی پدران و مادران شهدا در در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی آن چنان هویدا است که ثمره عمرخویش را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنده تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید زمینه تامین خدمات رفاهی و درمانی مادران و پدران شهیدان را فراهم کند.

شهید رسول کریمی زاده در تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای۴ شلمچه به درجه رفع شهادت نائل آمد.

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi