چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حفظ نظام و آرمانهای انقلاب از وظایف اساسی همگان است.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت گفت:حفظ نظام و آرمانهای انقلاب و امام راحل(ره) وظایفه ای همگانی است. سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه هماهنگی برگزاری جشن انقلاب در شهرستان باشت با اشاره با حفظ نظام افزود: حفظ نظام و پایبندی به آرمانهی انقلاب و امام راحل وظیفه ای همگانی است و این وظیفه امروزه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31854
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

سید مسعود حسینی فرماندار باشت گفت:حفظ نظام و آرمانهای انقلاب و امام راحل(ره) وظایفه ای همگانی است.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه هماهنگی برگزاری جشن انقلاب در شهرستان باشت با اشاره با حفظ نظام افزود: حفظ نظام و پایبندی به آرمانهی انقلاب و امام راحل وظیفه ای همگانی است و این وظیفه امروزه با توجه به تحولات جهانی بیش از پیش ضروریست.
حسینی افزود:انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفین و ستمدیدگان بود که برای احقاق حقوق خود و آزادی و برابری به وقوع پیوست و الهام بخش بسیاری از انقلابات مردمی در جهان شد.
فرماندار باشت با اشاره به مراسمات دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: لازم است جشن ها و مراسمات دهه فجر به صورت شایسته و در خور انقلاب برگزار شود و در این راستا همه دستگاه های دولتی و عمومی وظیفه دارند به بهترین شکل ممکن در برگزاری جشن ها و مراسمات باشکوه  دهه فجر انقلاب اسلامی همکاری نمایند.
حسینی گفت: لازم است یکی از اهداف  برگزاری مراسمات و جشن های دهه فرج ترویج فرهنگ انقلاب و آشنا کردن نسل نوجوان و جوان با آرمانهای انقلاب باشد تا بتوان در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب ایستادگی کرد و در مرحله بعد به ترویج این آرمانها در دنیا پرداخت هرچند انقلاب اسلامی تاثیرات شگفت خود را در دنیا تا کنون به خوبی بر جای گذاشته است.
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi