دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران آغاز سی و هشتیمن بهار آزادی انقلاب اسلامی را تبریک گفت+متن پیام

بسم الله الرحمن الرحیم «جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ اِنََّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً  (حق آمد و باطل نابود شد. آری باطل همواره نابود شدنی است) بهمن ماه تداعی کننده خاطرات مجاهدت های ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ ،ماه طلوع خورشید انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)است. دهه فجر که آغاز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31845
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۲۸

کرونا :

فرماندار گچساران آغاز سی و هشتیمن بهار آزادی انقلاب اسلامی را تبریک گفت+متن پیام

بسم الله الرحمن الرحیم
«جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ اِنََّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً

 (حق آمد و باطل نابود شد. آری باطل همواره نابود شدنی است)

بهمن ماه تداعی کننده خاطرات مجاهدت های ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ ،ماه طلوع خورشید انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)است.

دهه فجر که آغاز آن روز دوازدهم بهمن روزی که معمار کبیر انقلاب به آغوش ملت برگشت  و شکوفه پر ثمر و عزت آفرین آن ۲۲ بهمن ختم می شود، یاد آور حماسه،ایثار، مجاهدت و استقامت است.روزی که شیرینی پیروزی تا عمق جان ها حس شد.

انقلاب اسلامی ایران، تقلیدی از انقلاب های شرق و غرب نبود؛ باران رحمت خداوند برای ایجاد تحول حقیقی در نظام اجتماعی و سیاسی ایران و بازگشت به دامان اسلام راستین بود که از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است .

بی‌شک پیروزی انقلاب محصول دو عامل مهم و اساسی بوده است. نخست امامت و رهبریِ نهضت و دیگری وحدت و یکپارچگی مردم ، که رمز بقاء و دوام این انقلاب نیز در این دو عامل اساسی نهفته است.

انقلابی که بواسطه کوشش ها و ایستادگی مردم شریف ایران و با نثار خون شهیدان همیشه سرافراز تاریخ، جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت و با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام و مشارکت آگاهانه مردم، ارزش هایی نو و انسانی را به جوامع بشری عرضه کرد

امروز ملت بزرگ ایران پس از گذشت سی و هشت سال، سرافراز و امیدوار با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و همراه و همسو با دولت تدبیر و امید ،راه شکوفایی، تحقق و اعتلای آرمانهای انقلاب اسلامی را به شایستگی می پیماید.

اینجانب در طلیعه سی و هشتمین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت ،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان به ویژه مقام معظم رهبری، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد مردم همیشه در صحنه و شهید پرور شهرستان گچساران تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه رهبریهای مقـــام عظمای ولایــت از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.


عبدالرحیم رحیمی
فرماندارشهرستان گچساران

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi