چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شعبه اقمارى تامین اجتماعى نخل تقى توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى افتتاح شد

همزمان با دهه مبارک فجر و سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان بوشهر، شعبه اقمارى تامین اجتماعى نخل تقى توسط دکتر نوربخش افتتاح شد. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، بندر نخل تقى در جوار شهر عسلویه است اما با توجه به حجم کارى بسیار بالاى شعبه عسلویه، احداث

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31812
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶

کرونا :

شعبه اقمارى تامین اجتماعى نخل تقى توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى افتتاح شد
همزمان با دهه مبارک فجر و سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان بوشهر، شعبه اقمارى تامین اجتماعى نخل تقى توسط دکتر نوربخش افتتاح شد.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، بندر نخل تقى در جوار شهر عسلویه است اما با توجه به حجم کارى بسیار بالاى شعبه عسلویه، احداث شعبه اقمارى نخل تقى با مجوز سازمان تامین اجتماعى در دستور کار قرار گرفت که با توجه به گستردگى حجم شرکت هاى صنعتى حاضر در عسلویه، نخل تقى پتانسیل داشتن یک شعبه مجزا را دارد.

به لحاظ صنعتى بودن این منطقه و با توجه به نگاه ویژه و تعاملى بین سازمان تامین اجتماعى و صنعت، این سازمان، ایجاد شعبه جدید را براى این منطقه در نظر گرفته است تا صنعتگران و کارفرمایان، راحت تر و سریعتر به خدمات این سازمان دسترسى داشته باشند.

به دلیل اینکه حجم کار در شعبه عسلویه فراتر از یک شعبه است و همچنین به منظور در دسترس بودن خدمات براى مخاطبان سازمان، در سال ٨۵، شعبه بیدخون از شعبه عسلویه منشعب شد.

گفتنى است بندر نخل تقى بالغ بر ١۵ هزار بیمه شده، ٣٠٠ شناور صیادى و تجارى دارد و احداث شعبه مجزا براى این شهر یکى از مطالبات اجتماعى مردم این منطقه بوده است.

شعبه اقمارى تامین اجتماعى نخل تقى توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى افتتاح شد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi