یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخشدار مرکزی گچساران :بررسی کارشناسی مسائل و مشکلات روستائیان از اولویت های برنامه های بخشداری می باشد

به گزارش کرونا نیوز , ؛فرج اله استلاحی بخشدار مرکزی به همراه مسئول فنی  بخشداری از  بهسازی معابر روستای آبشیرین بازدید و ضمن دیدار با مردم این روستا مسائل و مشکلات موجود را مورد بحث و بررسی قرار دادند. استلاحی  در حاشیه  این بازدید حضور در  روستاهای تابعه و بررسی و کارشناسی مسائل و مشکلات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31811
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

کرونا :

بخشدار مرکزی گچساران :بررسی کارشناسی مسائل و مشکلات روستائیان از اولویت های برنامه های بخشداری می باشد

به گزارش کرونا نیوز , ؛فرج اله استلاحی بخشدار مرکزی به همراه مسئول فنی  بخشداری از  بهسازی معابر روستای آبشیرین بازدید و ضمن دیدار با مردم این روستا مسائل و مشکلات موجود را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

استلاحی  در حاشیه  این بازدید حضور در  روستاهای تابعه و بررسی و کارشناسی مسائل و مشکلات روستاها در جهت ارائه راهکارهای مناسب را از اولویت برنامه های مسئولین بخشداری برشمرد.

وی با تاکید بر این مطلب که دهیاران به عنوان رابطین مسئولین و روستائیان می باشند اظهار داشت : دهیار در روستا نقش شهردار در شهر را ایفا می کند و می بایست همه مسائل عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و آموزشی برای مردم روستا در نظر گرفته شود و مشکلات موجود نیز به مسئولین برای حل و فصل ارائه گردد.

بخشدار مرکزی گچساران  اجرایی شدن طرحها و برنامه های پیش بینی شده برای عمران و آبادانی روستا ها را  مستلزم همدلی و مشارکت مردم و مسئولین دانست و گفت : بخشداری از هیچ گونه حمایت و همکاری در راستای خدمات دهی مطلوب و عمران و ابادی در روستا ها  دریغ نخواهد نمود .

وی در ادامه  از شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به جهت همکاری با بخشداری مرکزی در بهسازی معابر این روستا تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است بخشدار مرکزی با تعدادی از خانواد های نیازمند روستا نیز دیدار و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi