پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کریمی نژاد : خروج از بن بست های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی مستلزم تشکیل اتاق تدبیر و خمل است .

کریمی نژاد : خروج از بن بست های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی مستلزم تشکیل اتاق تدبیر و خمل است . عصر امروز جمعی از معتمدین و اهالی شهرستان لنده با دعوت فرمانداری این شهرستان در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهر لنده گرد آمدند. در ابتدای این نشست حسنعلی حسن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31794
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

کریمی نژاد : خروج از بن بست های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی مستلزم تشکیل اتاق تدبیر و خمل است .

عصر امروز جمعی از معتمدین و اهالی شهرستان لنده با دعوت فرمانداری این شهرستان در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهر لنده گرد آمدند.

در ابتدای این نشست حسنعلی حسن پور معاون فرمانداری لنده ضمن خیر مقدم به حاضرین به لزوم توجه به توسعه و زیر ساختهای عمرانی و اجتماعی شهرستان لنده فارغ از مباحث حزبی و جناحی اشاره کرد و از تشکیل کارگروههایی برای پیگیری مشکلات شهرستان خبر داد.

همچنین دارا کریمی نژاد فرماندار لنده با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ؛ اقتدار ملت ایران در عرصه ی جهانی را مرهون خدمات ارزنده بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فداکاری ملت غیور ایران دانست و افزود انقلاب اسلامی به ما روی پای خود ایستادن را آموخت.

فرماندار لنده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات و نارسائیهای فراوان شهرستان و منطقه اظهار داشت:علیرغم خدمات فراوانی که انجام گرفت اما شکاف و فقر و محرومیت انقدر زیاد است که نتوانسته ایم به ارزوهای خود برسیم.

کریمی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما برای اینکه توسعه در متن مردم قرار گرفته و آنها نظر داده و ما اجرا کنیم تصمیم گرفتیم که ۶ الی ۷ کارگروه را مشخص و چند نفری را نیز برای هدایت انها مشخص نموده ایم که امیدواریم در جهت توسعه شهرستان گامهای مثبیتی را بردارند.

ایشان در ادامه : آقایان :فرزاد فتحی ؛ مجتبی محمدی ؛ عیسی تقوی فرد ؛ سید موسی سیروس و خانم آسیه تقوی را به ترتیب بعنوان مشاور (دبیران کارگروه) گردشگری ؛ جوانان ؛ اجتماعی ؛ دینی و مذهبی ؛ اموربانوان معرفی نمود.

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi