دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳

پروژه ارتقاء هتلینگ و بخشهای جدید بیمارستان سلمان فارسی بوشهر به بهره برداری رسید

همزمان با دهه مبارک فجر و سفر مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی به استان بوشهر، پروژه ارتقاء هتلینگ و بخشهای جدید "ام آر آی" ، دیالیز، "آی سی یو" و داخلی زنان بیمارستان سلمان فارسی بوشهر به بهره برداری رسید. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، برای خرید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31792
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۴۲

کرونا :

پروژه ارتقاء هتلینگ و بخشهای جدید بیمارستان سلمان فارسی بوشهر به بهره برداری رسید
همزمان با دهه مبارک فجر و سفر مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی به استان بوشهر، پروژه ارتقاء هتلینگ و بخشهای جدید "ام آر آی" ، دیالیز، "آی سی یو" و داخلی زنان بیمارستان سلمان فارسی بوشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، برای خرید و نصب دستگاه "ام آر آى"  بیمارستان سلمان فارسى ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است و در این بیمارستان دستگاه "ام آر آی" پیشرفته که از دستگاههای کم نظیر در کشور است با تجهیزات جانبی بهره برداری شد.

همچنین بخش داخلى زنان این بیمارستان با ٢۵ تخت و ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و بخش "ان آى سى یو" با ۶ تخت و ۶٠٠ میلیون تومان اعتبار توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى و استاندار بوشهر افتتاح شد.

علاوه بر اینها بخش دیالیز بیمارستان سلمان فارسى بوشهر که براى تجهیز به ٢ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعى و استاندار بوشهر کلنگ زنى شد.

دکتر نوربخش با همراهى استاندار بوشهر و نماینده دشتستان از پروژه هتلینگ بیمارستان سلمان فارسى شامل امکانات و فضاى ارتباط بیمار و همراه بیمار بازدید کردند. 

پروژه ارتقاء هتلینگ و بخشهای جدید بیمارستان سلمان فارسی بوشهر به بهره برداری رسید

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi