شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت دهه فجرو با حضور فرماندار از فعالان قرآنی گچساران تجلیل شد

فرماندار گچساران در این همایش ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب با بیان ارتباط اخلاق انسانی و قرآن اظهار داشت : ملت ایران با وحدت کلمه و رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب(ره) و همچنین تمسک به این کتاب الهی توانستند با سرکوب نمودن رژیم ستم شاهی ، انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31787
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

کرونا :

به مناسبت دهه فجرو با حضور فرماندار از فعالان قرآنی گچساران  تجلیل شد

فرماندار گچساران در این همایش ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب با بیان ارتباط اخلاق انسانی و قرآن اظهار داشت : ملت ایران با وحدت کلمه و رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب(ره) و همچنین تمسک به این کتاب الهی توانستند با سرکوب نمودن رژیم ستم شاهی ، انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی را بر جامعه ایران حاکم کنند.

عبدالرحیم رحیمی تصریح کرد :امروزه در اثر کم توجهی به مبانی اخلاقی و اخلاق مداری، شاهد آسیب و رنج فراوان در جوامع بشری می باشیم که بر اساس آموزه های دینی ما مسلمانان توجه به مفاهیم قرآنی میتواند باعث تعالی انسان و حرکت در مسیر الهی گردد.

 وی با تاکید بر ارزش و اهمیت دوستی با قرآن و وصل شدن به خداوند با هدایت این کتاب آسمانی از قاریان و حافظان خواست با عمل به مبانی نظری و عملی قرآن در خدمت به جامعه و نیازهای دینی آنها تلاش نمایند.

رحیمی تصریح کرد : اگر امروز ما بتوانیم فرزندان خود را با قران مانوس کنیم می توانیم جامعه ای بر اساس قران و دین و معنویت داشته که از ناهنجاریها و آسیب های اجتماعی به دور باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان این مطلب که فجر عامل وحدت در جامعه بود خاطر نشان کرد :همه مسئولین با هم و با تعامل و خدمت به مردم و راضی نگه داشتن آنها در ایجاد وحدت در جامعه مسئول بوده و باید در این راه تلاش مضاعفی داشته باشند.

فرماندار گچساران ضمن تشکر از دست اندرکاران تعلیم و ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان اظهار امیدواری کرد:با هماهنگی دست اندرکاران دستگاه های متولی و اجرایی در جهت ارتقای کیفی برنامه های قرآنی انشاء الله این فرهنگ در شهرستان ما بیش از بیش رواج و گسترش پیدا کند .

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi