جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتصاب مشاور امور بانوان

انتصاب مشاور امور بانوان طی حکمی از سوی دارا کریمی نژاد ، سرکار آسیه تقوی نژاد به عنوان مشاور امور بانوان فرمانداری لنده منصوب شد . در بخشی از این حکم آمده است : امید است با اتکال به خداوند متعال و تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و با الهام از فرامین مقام معظم رهبری برای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31710
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۵۷

انتصاب مشاور امور بانوان

طی حکمی از سوی دارا کریمی نژاد ، سرکار آسیه تقوی نژاد به عنوان مشاور امور بانوان فرمانداری لنده منصوب شد . در بخشی از این حکم آمده است :
امید است با اتکال به خداوند متعال و تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و با الهام از فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق آرمانهای اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، ضمن تعامل با دستگاهها و نهادهای اجرایی و تلاش برای سر و سامان دادن به امور بانوان همراه با خلاقیت و نوآوری در راستای تحقق سیاستهای دولت تدبیر و امید ، زمینه حضور حداکثری و موثر بانوان  را در عرصه های دینی ، سیاسی  اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی فراهم نمائید .
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi