جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار باشت از تعدادی از پروژه های در حال ساخت شهرستان بازدید کرد.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت صبح امروز به همراه بخشدار بوستان از چند پروژه مهم در حال اجرای این شهرستان در بخش بوستان بازدید کرد. حسینی در حاشیه بازدید از روگذر باشت بر روند اجرای سریع و باکیفیت طرح‌های مذکور تأکید کرد و افزود: این پروژه ضمن تسهیل در عبور و مرور، کاهش تصادفات، امنبت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31706
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
سید مسعود حسینی فرماندار باشت صبح امروز به همراه بخشدار بوستان از چند پروژه مهم در حال اجرای این شهرستان در بخش بوستان بازدید کرد.

حسینی در حاشیه بازدید از روگذر باشت بر روند اجرای سریع و باکیفیت طرح‌های مذکور تأکید کرد و افزود: این پروژه ضمن تسهیل در عبور و مرور، کاهش تصادفات، امنبت جاده، ایمنی جاده، تامین رفاه و آسایش مردم یکی از مهمترین پروژه های شهرستان است که امیدواریم در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

فرماندار باشت گفت: باید نظارت‌های مستمر و پیگیری‌های مداوم صوت گیرد تا ضمن کیفیت مطلوب و اصولی کار، مراحل ساخت و تکمیل این پروژه‌ها با سرعت خوب در حال پیشرفت باشد.

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi