جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شناسایی 90 آسیب انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی ۹۰ آسیب انتخاباتی در این استان خبر داد و گفت: تلاش داریم این آسیب‌ها در انتخابات سال آینده به حداقل برسد. ۱۳۹۵/۱۱/۹ شنبهمدیر کل سیاسی انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد شناسایی ۹۰ آسیب انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31661
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۵۴

کرونا :

شناسایی 90 آسیب انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی ۹۰ آسیب انتخاباتی در این استان خبر داد و گفت: تلاش داریم این آسیب‌ها در انتخابات سال آینده به حداقل برسد.

شناسایی 90 آسیب انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد 3
۱۳۹۵/۱۱/۹ شنبهمدیر کل سیاسی انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

شناسایی ۹۰ آسیب انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی ۹۰ آسیب انتخاباتی در این استان خبر داد و گفت: تلاش داریم این آسیب‌ها در انتخابات سال آینده به حداقل برسد.

 به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه،آزمون جامع قانون انتخابات با شرکت بخشداران و معاونان فرمانداران استان  در فرمانداری دهدشت برگزار شد.

کرامت کریمی در این مراسم با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره پنجم شوراهای اسلامی اظهار داشت: این انتخابات برای همه ما حساس است و باید تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر آن اندیشیده شود.

مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد انتخابات را نماد مردم سالاری و عقلانیت در جامعه دانست و افزود: در راستای تحقق چنین فرآیندی آزمون جامع با حضور بخشداران و معاونان فرمانداران به میزبانی دهدشت برگزار شده است.

وی این آزمون را با همکاری وزارت کشور و با هدف توجه بیشتر به انتخابات و نگاه حداکثری برای شرکت در انتخابات عنوان کرد.

کریمی تصریح کرد: آزمون‌های دیگری با شرکت فرمانداران شهرستان‌های هشت گانه در آینده برگزار خواهد شد.

این مسؤول با بیان اینکه انتخابات بارزترین نگاه عقلانیت در توسعه یافتگی است، میزان مشارکت مردم در امر تصمیم گیری را مهم خواند و بر ضرورت آشنایی متولیان با قوانین و رعایت اصل بی طرفی در انتخابات تأکید کرد.

اعضای کمیسیون انرژی مجلس دهم اسلامی، کمیسیون امنیت و کمیسیون صنایع و معادن مشخص شد
دنبال کنید

کریمی با اشاره به چالش های انتخابات و ارائه راهکارها در برگزاری هر چه بهتر آن،بیان کرد: چالش‌های گوناگونی قبل،حین و پس از انتخابات وجود دارد و برای هر کدام راهکارهایی اتخاذ می‌شود.

مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این فرآیند اعضای شورای تأمین در فرمانداری مستقر و باید ضمن کنترل بی نظمی‌ها آمادگی خود برای برخورد با چالش‌ها را داشته باشند.

وی از آسیب شناسی انتخابات گذشته در سطح استان خبر داد و افزود: تاکنون ۹۰ مورد آسیب انتخاباتی شناسایی و به وزارت کشور گزارش کرونا نیوز شده است.

کریمی تأکید کرد: تلاش داریم این است که آسیب ها در انتخابات ۱۳۹۶ به حداقل برسد

IMG_20170126_093907 IMG_20170126_094411IMG_20170126_094355IMG_20170126_094615IMG_20170126_094531IMG_20170126_094606IMG_20170126_095406IMG_20170126_095435

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi