پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ضرورت انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل آینده/ انتخاب ۲۱ بهمن به عنوان روز شهرستان در دهه فجر

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، سرهنگ عمران دوستی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی با مسؤولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردم و ولایی است؛ اظهار کرد: ارمغانی که این انقلاب و نظام برای مردم داشت استقلال، آزادی و جمهوری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31656
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۳۹

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، سرهنگ عمران دوستی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی با مسؤولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردم و ولایی است؛ اظهار کرد: ارمغانی که این انقلاب و نظام برای مردم داشت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

وی با تأکید بر اهمیت فضاسازی مناسب در سطح شهر و روستاها تصریح کرد: نقطه عطف برنامه‌های امسال دهه فجر مردمی بودن و توجه بیش از پیش به کیفیت برنامه‌هاست.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان بناب مردمی بودن انقلاب اسلامی و حضور اقشار مختلف مردم در صحنه‌های انقلاب را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن دانست و افزود: این خصوصیات انقلاب اسلامی را با سایر انقلاب‌های قبل از خود متمایز می‌کند.

دوستی خاطرنشان کرد: این انقلاب متعلق به همه مردم است، چرا که همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تداوم این انقلاب تا به امروز سهم داشته‌اند.

وی همچنین با اذعان به اینکه انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل آینده ضروری است؛ تصریح کرد: باید ارزش‌های انقلاب را با برگزاری برنامه‌ها و مراسم برای نسل جدید به تصویر بکشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در ادامه از مسؤولان کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان خواست تا در اولین فرصت نسبت به ارائه برنامه‌های خود به ستاد برای انتشار برنامه‌ها اقدام کنند.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان بناب از انتخاب ۲۱ بهمن به عنوان روز شهرستان خبر داد و گفت: در این روز ۱۷ شهید وارد خاک بناب شد، به همین مناسبت این روز عزیز را به عنوان روز شاخص در شهرستان بناب انتخاب کردیم.

مهر یلدا مهمان خانه‌های ایرانی/ امشب به فضای مجازی نه بگوییم
دنبال کنید

وی گفت: در این روز برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد، که متعاقبا به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

این گزارش کرونا نیوز حاکی است، در ادامه این نشست مسؤولان کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب نیز به ارائه نقطه‌نظرات و برنامه‌های خود در طول دهه مبارک فجر پرداختند.

انتهای پیام/ش

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi