دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

وزیر ورزش و جوانان به گچساران سفر می کند + برنامه ها

به گزارش کرونا نیوز ,،ظهر امروز جلسه هماهنگی سفرقریب الوقوع وزیر ورزش و جوانان به گچساران باحضور فرماندار گچساران،رئیس دفترنماینده ،رئیس ورزش وجوانان شهرستان ،جمعی از پیشکسوتان ورزش ومسئول کانون هواداران ورزش درسالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد. دراین جلسه فرماندارگچساران با اشاره به سفروزیر ورزش به این شهرستان گفت: 18 بهمن ماه جاری وزیر ورزش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31631
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

کرونا :

وزیر ورزش و جوانان به گچساران سفر می کند + برنامه ها

به گزارش کرونا نیوز ,،ظهر امروز جلسه هماهنگی سفرقریب الوقوع وزیر ورزش و جوانان به گچساران باحضور فرماندار گچساران،رئیس دفترنماینده ،رئیس ورزش وجوانان شهرستان ،جمعی از پیشکسوتان ورزش ومسئول کانون هواداران ورزش درسالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

دراین جلسه فرماندارگچساران با اشاره به سفروزیر ورزش به این شهرستان گفت: 18 بهمن ماه جاری وزیر ورزش و جوانان باهمراهی نماینده  گچساران وباشت در مجلس، سفر یک روزه ای به کهگیلویه و بویراحمد خواهد داشت.

وی  افزود:هدف از این سفر بازدید ازسالن های ورزشی شهرستان ،نحوه مشکلات ورزشکاران ،امکانات شهرستان درورزش،دیدارنخبگان ومقام آوران ورزشی با وزیر خواهد بود.

فرماندار گچساران اظهارکرد:طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۸بهمن ساعت ۹و۵۵دقیقه صبح "مسعود سلطانی فر"وزیر محترم ورزش و جوانان وارد فرودگاه گچساران خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب

انتهای پیام/۴۱۲۰

وزیر ورزش و جوانان به گچساران سفر می کند + برنامه ها 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi