پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرداخت 50میلیاردریال وام اشتغال توسط بنیادبرکت درکهگیلویه وبویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی در قالب یکهزار فقره وام ۵۰ میلیون ریالی توسط بنیاد برکت در این استان پرداخت می شود. ۱۳۹۵/۱۱/۶ چهارشنبهاستاندار کهگیلویه و بویر احمد/ پرداخت ۵۰میلیاردریال وام اشتغال توسط بنیادبرکت درکهگیلویه وبویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی در قالب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31629
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

کرونا :

پرداخت 50میلیاردریال وام اشتغال توسط بنیادبرکت درکهگیلویه وبویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی در قالب یکهزار فقره وام ۵۰ میلیون ریالی توسط بنیاد برکت در این استان پرداخت می شود.

پرداخت 50میلیاردریال وام اشتغال توسط بنیادبرکت درکهگیلویه وبویراحمد 3
۱۳۹۵/۱۱/۶ چهارشنبهاستاندار کهگیلویه و بویر احمد/

پرداخت ۵۰میلیاردریال وام اشتغال توسط بنیادبرکت درکهگیلویه وبویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی در قالب یکهزار فقره وام ۵۰ میلیون ریالی توسط بنیاد برکت در این استان پرداخت می شود.

 به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه به نقل از ایرنا، سید موسی خادمی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت که ۱۰۰ مورد از این تعداد تسهیلات به مبلغ پنج میلیارد ریال مربوط به زنان روستایی سرپرست خانوار استان است.
وی گفت: باید افراد دارای شرایط دریافت این تسهیلات توسط دستگاه های اجرایی مربوطه شناسایی و معرفی شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود که رویکرد اصلی مسئولان اجرایی استان برای کمک به توسعه و رفع مشکلات اقتصادی آن از جمله در زمینه اشتغالزایی جلب مشارکت نهادهای اقتصادی کشور شامل بنیاد برکت است.
خادمی بیان کرد: آثار مثبت فعالیت ها و اقدام های ارزنده بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد برای رفع محرومیت در آینده مشخص خواهد شد.
وی عنوان کرد: استان های کمتر توسعه یافته کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه جدی بنیاد برکت بوده و تعامل مطلوبی نیز بین استان و این بنیاد به وجود آمده است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که این استان برخلاف تصور برخی ها غنی بوده و ظرفیت های چشمگیری دارد که باید شکوفا شوند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی اظهار داشت: قابلیت های متعدد کهگیلویه و بویراحمد بنا به دلایلی از جمله بی اعتنایی رژیم پهلوی مورد بی توجهی قرار گرفته بود و باید هم اینک مسئولان استانی و کشوری برای شکوفایی این استعدادها همت کنند.
وی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد بیشترین میزان تربیت نیروی انسانی در عرصه اجرایی و مدیریتی را به نسبت جمعیت دارد اما استان های همجوار از این ظرفیت مهم استفاده می کنند.
آیت الله ملک حسینی ابراز داشت که برکات بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های مختلف مشهود است و انتظار می رود که با جدیت هر چه بیشتری تداوم داشته باشد.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت که بنیاد برکت تاکنون اقدام های موثری در استان انجام داده و باید از ظرفیت های چشمگیر این بنیاد برای رفع محرومیت و توسعه هر چه بیشتر استفاده کرد.
غلام محمد زارعی با اشاره به اینکه توسعه نیافتگی کهگیلویه و بویراحمد ذاتی نیست بلکه عارضی است، اظهار داشت: استان تا قبل از انقلاب از حداقل امکانات نیز برخوردار نبود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی چهره محرومیت استان کمرنگ شد.

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi