یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کریمی نژاد : با فرهنگ سازی و راهکارهای خلاقانه میشود سرانه مطالعه را بالا برد .

کریمی نژاد : با فرهنگ سازی و راهکارهای خلاقانه میشود سرانه مطالعه را بالا برد . در جلسه صبح امروز انجمن کتابخانه های شهرستان لنده کریمی نژاد با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی با استناد به آیات اولیه نزول وحی ، گفت : آمارهای نگران کننده سرانه مطالعه در کشور و به تبع آن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31538
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

کریمی نژاد : با فرهنگ سازی و راهکارهای خلاقانه میشود سرانه مطالعه را بالا برد .

در جلسه صبح امروز انجمن کتابخانه های شهرستان لنده کریمی نژاد با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی با استناد به آیات اولیه نزول وحی ، گفت : آمارهای نگران کننده سرانه مطالعه در کشور و به تبع آن استان و شهرستان ما ناشی از عدم توجه به زیرساختهای فرهنگی است . وی افزود با ایجاد راهکارهای خلاقیتی می توان این سرانه را بالا برد . ایشان با اشاره به نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب از اعضای انجمن خواست کتابهایی همچون فلسطین و امیرکبیر  این اندیشمند بزرگ کشور را به عنوان موضوع مطالعه این روزها در دهه فجر قرار دهند . همچنین در این جلسه پیشنهاداتی از جمله راه اندازی ایستگاه نقاشی ، پیگیری افتتاح کتابخانه روستایی قیام و تجهیز نرم افزاری این کتابخانه توسط شهرداری  به تصویب رسید .
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi