پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آتش نشانی یاسوج نیازمند نردبان هیدرولیکی وتجهیزات به روز است

به گزارش کرونا نیوز ,؛ آتش پاد سوم محمد رستمی ظهر یکشنبه درجمع مدیران کل کهگیلویه وبویراحمد درایستگاه مرکزی یاسوج افزود : با توجه به افزایش آپارتمان سازی آتش نشانی یاسوج برای تسریع در امداد رسانی مواقع بحرانی درساختمان های بلند به نردبان هیدرولیکی وبلند نیاز دارد. وی تاکید کرد : این نردبان مجهز به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31520
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

کرونا :

آتش نشانی یاسوج نیازمند نردبان هیدرولیکی وتجهیزات به روز است

به گزارش کرونا نیوز ,؛ آتش پاد سوم محمد رستمی ظهر یکشنبه درجمع مدیران کل کهگیلویه وبویراحمد درایستگاه مرکزی یاسوج افزود : با توجه به افزایش آپارتمان سازی آتش نشانی یاسوج برای تسریع در امداد رسانی مواقع بحرانی درساختمان های بلند به نردبان هیدرولیکی وبلند نیاز دارد.

وی تاکید کرد : این نردبان مجهز به سیستم اطفاء حریق بوده و اگر آتش سوزی در طبقات بالای ساختمانی رخ دهد آب مورد نیازبه بالاترین بخش نردبان فرستاده شده وکار اطفاء حریق با سرعت بیشتری انجام می شود .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت : آتش نشانی یاسوج سالانه به بیش از یک هزار حادثه وسوانح دریاسوج امداد رسانی می کند .
 
وی افزود: مجهز شدن به تجهیزات به روز به ارتقاء خدمات وکیفیت خدمات ارایه شده می انجامد.
 
آتش نشانی یاسوج نیازمند نردبان هیدرولیکی وتجهیزات به روز است 7
آتش نشانی یاسوج نیازمند نردبان هیدرولیکی وتجهیزات به روز است 8

 
انتهای پیام /۲۰۰

آتش نشانی یاسوج نیازمند نردبان هیدرولیکی وتجهیزات به روز است 9آتش نشانی یاسوج نیازمند نردبان هیدرولیکی وتجهیزات به روز است 7آتش نشانی یاسوج نیازمند نردبان هیدرولیکی وتجهیزات به روز است 8

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi