سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

فرهنگی نسب فرماندار بهمئی: آموزش و پیشگیری را باید برای جلوگیری از بلایای طبیعی جدی بگیریم

به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات و بلایای طبیعی مانور  به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات و بلایای طبیعی مانور اسکان اضطرای و تغذیه در بحران در شهرلیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار شد. « فرماندار بهمئی » با اشاره به اینکه ، مدیریت بحران شهرستان بهمئی ،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31518
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات و بلایای طبیعی مانور

 به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات و بلایای طبیعی مانور اسکان اضطرای و تغذیه در بحران در شهرلیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار شد.
« فرماندار بهمئی » با اشاره به اینکه ، مدیریت بحران شهرستان بهمئی ، آمادگی دارد تا با گسترش فعالیت های آموزشی، تیم امداد رسانی روستاها را برای یاری رسانی به آسیب دیدگان قبل از حضور نیروهای امدادی سازماندهی کند گفت : در این مانور ، خدمات اردوگاهی مثل تامین آب و ارتباطات مخابراتی توسط آب و فاضلاب و مخابرات  انجام  ، تامین امنیت اردوگاه به همت نیروی انتظامی  و موضوع  تغدیه در شرایط بحران و تامین اقلام مورد نیاز اولیه در بحث اسکان برای نیازمندان حادثه دیده تامین شد.
«آقای فرهنگی نسب »  هدف از برگزاری این مانور را  ، سنجش میزان آمادگی یگان های امدادی در زمان وقوع حادثه و بحران برشمرد و افزود :  این مانور در ۷ کیلومتری شهر لیکک برگزار شد که بلافاصله نیروهای داوطلب و امدادی شهرستان بدون اطلاع قبلی برای امداد رسانی به این منطقه فراخوان شدند.
« وی » همچنین کمک رسانی پزشکی، عملیات نجات مصدوم، ایجاد محل اسکان موقت و اضطراری و انتقال مصدوم به مراکز درمانی را از مهمترین مراحل این مانور عنوان کرد و گفت: با توجه به حادثه خیز بودن شهرستان و وقوع حوادث و بحران های متعدد، حفظ آمادگی نیروهای امدادی یک امر ضروری محسوب می شود.
 

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi