سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندارگچساران :به مرحله اجرا رسیدن مصوبات مستلزم عزم و همکاری همه دستگاههای اجرایی و مردم است

  عبدالرحیم رحیمی ضمن تاکید بر عدم سیاسی کاری در امورات شهرستان افزود:با توجه به اهمیت بحث بهداشت و سلامت مردم همه مسئولین موظف به اجرای دقیق مصوبات این شورا بدون هیچ گونه ملاحظه کاری باشند. وی با بیان این مطلب که برخورد کردن طبق قانون دلیل بر عصبی بودن و بد رفتار بودن مدیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31512
تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

کرونا :

فرماندارگچساران :به مرحله اجرا رسیدن مصوبات مستلزم عزم و همکاری همه دستگاههای اجرایی و مردم است
  عبدالرحیم رحیمی ضمن تاکید بر عدم سیاسی کاری در امورات شهرستان افزود:با توجه به اهمیت بحث بهداشت و سلامت مردم همه مسئولین موظف به اجرای دقیق مصوبات این شورا بدون هیچ گونه ملاحظه کاری باشند.
وی با بیان این مطلب که برخورد کردن طبق قانون دلیل بر عصبی بودن و بد رفتار بودن مدیر نیست گفت :نباید برخورد نکردن و پیگیری نکردن را دلیل خوب و خوش برخوردی مدیری دانست بلکه باید طبق چارچوب و قوانین اداری هرکسی موظف به انجام وظایف محوله گردد .
رحیمی تصریح کرد :همیشه باید کار را از جایی شروع کرد و با فرهنگ سازی بعد از مدتی بصورت هنجار اجتماعی در خواهد آمد و همیشه در مواقع اجرای کاری سختگیریهایی وجود دارد که باید با صبر و حوصله امورات را به نحو مطلوب انجام داد.
رئیس شورای سلامت شهرستان با اشاره به تشکیل شورای بهداشت در روستاها بر لزوم همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستا تاکید کرد و افزود:دهیاران در بحث سلامت مردم موظف به همکاری با شبکه بهداشت و درمان بوده و در صورت کم کاری تذکر جدی داده خواهد شد.
وی در بحث خود مراقبتی سازمانی و تشکیل شورا در ادارات نیز خواستار همکاری  روسا و کارکنان ادارات در بحث سلامت شده و گفت :بحث سلامت مبحثی است که همه جامعه را درگیر کرده و جامعه مریض پیشرفتی نخواهد داشت .
رحیمی  همچنین خواستار بازدید مستمر کارشناسان بهداشت از مراکز مرتبط با سلامت مردم از جمله عرضه کنندگان مواد غذایی شد و افزود سلامت مردم در اولویت اول امور قرار دارد و باید مسئولین این امر مهم را مد نظر قرار دهند.
در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با بیان این مطلب که متاسفانه در استان و شهرستان ما بحث خود مراقبتی زیاد جدی گرفته نمی شود اظهار داشت:استان ما به لحاظ جمعیتی از استانهای پر جمعیت بوده امام در سامانه سیب که مربوط به بحث سلامت هستش جزء ۵ استان آخر می باشیم .
دکتر حافظ القرآن تصریح کرد:همه باید برای توسعه بخش سلامت جامعه با شبکه بهداشت و درمان همکاری داشته تا خدمات رسانی بهتر و مطلوبتری صورت گیرد.
وی با اشاره به این مطلب که مدیریت کلیه پسماندهای صنعتی بر عهده شهرداری و شورای شهر در شهرها و دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها می باشد از متولیان این کار خواستند تا نسبت به  دفع اصولی پسماندها اقدام نمایند .
دکتر حافظ القرآن تصریح کرد : بعضی از روستاها جایگاه دفن زباله نداشته و از روشهای متفاوتی برای از بین بردن پسماندهای خود استفاده می کنند که می طلبد بخشداری مرکزی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و دهیاریها نسبت به جانمایی و مکانی مناسب برای دفن این پسماندها چاره اندیشی نمایند .
مدیر شبکه بهداشت و درمان با بیان این مطلب که مردم و کلیه کسانیکه در شهرستان زندگی میکنند به عنوان شهروند برای همه ما قابل احترام بوده اما در خصوص مسائل بهداشتی جای هیچگونه ملاحظه کاری و کوتاه آمدنی در برابر قانون وجود ندارد از شهروندان خواستند تا تخلفات بهداشتی را به شماره های ۱۴۹۰ و یا ۱۹۰ گزارش کرونا نیوز داده تا کارشناسان این بخش سریعاً نسبت به بررسی موارد اقدام نمایند.
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi