جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مردم سر تنگ توتنده در انتظار تحقق وعده مسئولان

به گزارش کرونا نیوز , روستای سرتنگ توتنده از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر در ۳۰ کیلومتری مرکز شهرستان دنا واقع شده است،این روستا طی هفته جاری شاهد وقوع حادثه گاز گرفتگی ۸ تن از اعضای یک خانواده بود که خوشبختانه به خیر گذشت و به جز خفگی اعضای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31403
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

کرونا :

مردم سر تنگ توتنده در انتظار تحقق وعده مسئولان

به گزارش کرونا نیوز , روستای سرتنگ توتنده از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر در ۳۰ کیلومتری مرکز شهرستان دنا واقع شده است،این روستا طی هفته جاری شاهد وقوع حادثه گاز گرفتگی ۸ تن از اعضای یک خانواده بود که خوشبختانه به خیر گذشت و به جز خفگی اعضای این خانواده تلفات جانی در بر نداشت.

 

این روستا که در مسیر جاده ترانزیتی شمال به جنوب کشور قرار دارد از برخی امکانات بی بهره است در کنار بهره مندی ۵۸ خانوار از گاز خانگی مابقی که حدود ۳۲ خانوار است از نعمت گاز بی بهره است. حادثه گاز گرفتگی هفته جاری نیز در بخشی از این روستا که فاقد گاز خانگی بوده اتفاق افتاده که ساکنین از گاز کپسول در بخاری های های خود استفاده میکردند.

 

این حادثه که به گفته عوامل اورژانس ۱۱۵ در اثر نشت گاز در یک خانواده ۸ نفره رخ داد تمامی اعضای این خانواده را تا سر حد مرگ کشانیده بود. در همین ارتباط نجیب الله روا دهیار این روستا در گفت و شنود با خبرنگار سفیر دنا با بیان اینکه فاصله روستا تا خط انتقال گاز حدود ۱۰۰ متر است از وعده های متعدد مسئولان برای گاز رسانی به این روستا خبر داد و گفت:قبل از انتخابات آقای زارعی نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی قول گاز رسانی را دادند ولی دیگر خبری از شروع عملیات اجرایی نشد.

 

روا با اشاره به اینکه تاج امیری فرماندار سابق نیز همچنین قولی داده بود که تمام این روستا صاحب گاز خانگی می شود، گفت:بهشتی روی فرماندار دنا نیزطی جلسات و نشستهایی که با وی داشته ایم قول اتمام گاز رسانی به این روستا را دادند.

اعلام آمادگی ورزشکاران نفت و گاز گچساران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
دنبال کنید

 

دهیار این روستا با بیان اینکه پیش از این به بهانه اینکه روستا بایستی به طرح هادی ملحق شود تا از این خدمات بهره مند شود گفت: چند ماهی از مسئله الحاق بخش دوم روستا به طرح هادی میگذرد ولی تا کنون خبری از شروع گاز رسانی نشده است.

 

سید عادل حسینی رئیس شرکت گاز شهرستان دنا نیز در این باره با اشاره به اینکه از ابتدا مشکل گاز رسانی به این منطقه به نبود طرح هادی برمی گشت گفت:اولویت گاز رسانی به روستاهای دارای طرح هادی است.

 

وی خاطر نشان کرد:تکمیل پروژه گاز رسانی به این روستا در دستور کار قرار دارد ولی امکان اجرای در سال جاری وجود ندارد و ممکن است در سال آینده عملیاتی شود.

منبع: سفیر دنا

انتهای پیام/۲۰۰

 

مردم سر تنگ توتنده در انتظار تحقق وعده مسئولان 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi