جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عکس نوشته*آقای خاطره#

به گزارش کرونا نیوز , ،غلام محمدزارعی در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد که با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده  در یاسوج برگزار شد به ارتحال هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و ادامه داد: این روزها مصادف با ارتحال حضرت ایت الله هاشمی رفسنجانی است که امیدواریم خداوند ایشان را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31370
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳

کرونا :

عکس نوشته*آقای خاطره#

به گزارش کرونا نیوز , ،غلام محمدزارعی در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد که با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده  در یاسوج برگزار شد به ارتحال هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و ادامه داد: این روزها مصادف با ارتحال حضرت ایت الله هاشمی رفسنجانی است که امیدواریم خداوند ایشان را در اعلای دین جای بدهد و با شهدای خوبان محشور بفرماید و  بنده نیز چند خاطره از وی در سفر به استان عرض می کنم تا این جلسه به نام و یاد ایشان معطر شود.

وی به سفر آقای هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۵ اشاره داشت و تاکید کرد: من در آن زمان در استانداری توفیق خدمت گذاری داشتم، در مسئولیتی بودم و در کانون مدیریت سفر وی قرار داشتم که دو خاطره را در ذهن دارم که عرض میکنم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به سفر هاشمی رفسنجانی برای شرکت در همایش عشایر استان اشاره داشت و گفت: وقتی که با بالگرد همراه با استاندار و جمعی از مسئولان از بالای ارتفاعات عبور کردیم وی یک جمله ای را فرمودند که فرزندان این دیار در جنگ هشت ساله دفاع مقدس به صلابت این کوههای بودند و این جمله ای بود که بنده از ایشان شنیدم.

وی ادامه داد: آقای هاشمی فرمودند که وقتی پد خندق اتفاق افتاد و ایستادگی، مقاومت و پایمردی فرزندان این خطه در پد خندق زبان زد شد من پیامی را برای خانواده و فرزندان آنها در استان ارسال کردم و همیشه آرزو داشتم یک بار دیگر به منطقه هور العظیم و شلمچه باز گردم و در پد خندق یاد و نام آنها را گرامی بدارم، این حاکی از روحیه انقلابی و ولایت مداری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به این مملکت و آرزوهای این کشور است و شناختی که به این استان داشت.

اهالی این روستا در یاسوج مجبورند درختان بلوط را قطع کنند + تصاویر
دنبال کنید

زارعی به خاطره بعدی خود از هاشمی رفسنجانی پرداخت و تصریح کرد: خاطره دیگری که از وی به یاد دارم  وقتی از پله های استانداری برای شرکت در جلسه دیدار با روحانیون تشریف می آوردند به استاندار گفتند  به روحانیون بعد از انقلاب سخت می گذرد تا قبل از انقلاب، با وجود اینکه بانی به وجود آورنده انقلاب روحانیون بودند که حضرت امام  راحل و روحانیت نقش موثری در پیروزی انقلاب داشت اما همواره مورد هجمه دشمن بودند.

عکس نوشته*آقای خاطره# 5
انتهای پیام/ر
اخبار مرتبط

  • تاکید عدل هاشمی برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدا در استان


  • برخی می خواهند آرامش استان را به هم بزنند/ عامل توسعه نیافگی استان خودزنی های بسیار است


  • ماجرای آسفالت ریزی زمستانه در انتخابات/ بدترین روز زندگی ام در مجلس/ مدیر وابسته به نماینده نداریم+ تصاویر

عکس نوشته*آقای خاطره# 6عکس نوشته*آقای خاطره# 5

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi