پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نجات جان کودک 6 ساله یاسوجی در حادثه نانوایی + عکس

به گزارش کرونا نیوز , محمد رستمی شامگاه شنبه در تشریح چگونگی امداد رسانی به این حادثه شهری با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۷ عصر در نانوایی فعالی در خیابان سی متری معاد یاسوج به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع رسانی شده است ، گفت: تیم امداد و نجات آتش و نشانی با کلیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31299
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲

کرونا :

نجات جان کودک 6 ساله یاسوجی در حادثه نانوایی + عکس

به گزارش کرونا نیوز , محمد رستمی شامگاه شنبه در تشریح چگونگی امداد رسانی به این حادثه شهری با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۷ عصر در نانوایی فعالی در خیابان سی متری معاد یاسوج به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع رسانی شده است ، گفت: تیم امداد و نجات آتش و نشانی با کلیه وسایل و ادوات اندک زمان ممکن به محل حادثه رسیده و امداد رسانی را آغاز کردند.
وی افزود : مشاهدات اولیه نشان می داد که هر دو دست پسر۶ ساله به داخل غلتک، اهرم خمیرگیرو نوار انتقال خمیر نانوایی کشیده شده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری یاسوج با بیان اینکه برای جلوگیری از حرکت و آسیب ناشی از قطع شدگی ضمن قطع برق اقدامات رهاسازی توسط تیم زبده این سازمان انجام شد ، بیان کرد این عملیات به دلیل اینکه فرد آسیب دیده دارای دستان ظریفی بود با ملاحظات خاصی انجام و برای مداوا تحویل اورژانس شده است.

نجات جان کودک 6 ساله یاسوجی در حادثه نانوایی + عکس 5

 

انتهای پیام/۴۱۲۰

نجات جان کودک 6 ساله یاسوجی در حادثه نانوایی + عکس 6نجات جان کودک 6 ساله یاسوجی در حادثه نانوایی + عکس 5

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi