شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با عرض تسلیت درگذشت یاردیرین امام ورهبری حضرت آیه الله هاشمی رفسنجانی برمحضررهبرحکیم وفرزانه حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی ومردم شریف ایران اسلامی باید به نکات ذیل توجه داشته باشیم

پیام رهبری معظم و اشاره به سوابق و ابعاد مبارزه و فعالیت های قبل و پس از انقلاب ایشان، نمونه روشنی از الگوی”مروت”، “اخلاق مداری” و “تقوای تام الهی” در رفتار رهبری معظم است که علی رغم همه اختلاف نظرها؛ از مرز “انصاف” خارج نمی شوند. به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31282
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

پیام رهبری معظم و اشاره به سوابق و ابعاد مبارزه و فعالیت های قبل و پس از انقلاب ایشان، نمونه روشنی از الگوی”مروت”، “اخلاق مداری” و “تقوای تام الهی” در رفتار رهبری معظم است که علی رغم همه اختلاف نظرها؛ از مرز “انصاف” خارج نمی شوند.

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛

سلام. ،نکاتی رامتذکر می گردم؛

۱- پیام رهبری معظم و اشاره به سوابق و ابعاد مبارزه و فعالیت های قبل و پس از انقلاب ایشان، نمونه روشنی از الگوی”مروت”، “اخلاق مداری” و “تقوای تام الهی” در رفتار رهبری معظم است که علی رغم همه اختلاف نظرها؛ از مرز “انصاف” خارج نمی شوند.

۲- فارغ از علاقمندان واقعی ایشان؛ جریان فتنه و ضدانقلاب در تلاش است تا درگذشت ایشان را تبدیل به فرصتی برای حیات مجدد، جولان و تفرقه نماید. برگزاری مراسم های پرحجم؛ فراگیر و پیوسته در نقاط مختلف کشور، از مهم ترین برنامه های این طیف است. سر دادن شعارهای ساختارشکن و موج سواری برخی سران فتنه، از هم اکنون آغاز شده است. آنها تلاش دارند درگذشت آقای هاشمی را بهانه ای برای تسویه حساب با نظام و رهبری کنند. توجه و دقت در این فضا، امری ضروری است.

۳- نکته مهم در پیام رهبری تاکید هوشمندانه و چند باره ایشان به “اختلاف نظرها” ؛ “اجتهادهای متفاوت” و “تفاوت های نظری” بخصوص در سالهای اخیر با آقای هاشمی بود. این بدان معناست که رهبری معظم، بی پرده بر وجود این اختلاف ها در نگرش خود با آقای هاشمی تصریح دارند تا این پیام محملی برای برخی خلط! برخی مسائل در این فضا نشود.

رییس قوه قضاییه وارد خراسان جنوبی شد
دنبال کنید

۴- مرزبندی بین رفاقت شخصی طولانی با “چارچوب های نظام” از نقاط برجسته پیام رهبری معظم است. این الگویی مهم در تعامل با دیگران است.

۵- نکته ای که باید دقت کرد اینکه هر چند “جریان انقلابی” مشخصا نسبت به مواضع و رفتارهای سالهای اخیر آقای هاشمی انتقاد جدی داشت اما این بدان معنا نیست که اجازه دهد برخی فتنه گران و افراد و جریان های خارج نظام تلاش کنند که درگذشت آقای هاشمی را ابزاری برای مطامع و موج سواری خود نمایند. به عبارت صریح تر “او را متعلق به خود کنند”.

 

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi