سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

فرماندار شهر ستان بهمئی

در همایشی از عاملین و رابطین فعال زکات در شهرستان بهمئی تجلیل شد. در همایشی از عاملین و رابطین فعال زکات در شهرستان بهمئی تجلیل شد. « علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار شهر ستان بهمئی » در این همایش با اشاره به اینکه ،در یک سال گذشته ، با مشارکت خوب مردم شهرستان بهمئی  دو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31270
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

در همایشی از عاملین و رابطین فعال زکات در شهرستان بهمئی تجلیل شد.

در همایشی از عاملین و رابطین فعال زکات در شهرستان بهمئی تجلیل شد.
« علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار شهر ستان بهمئی » در این همایش با اشاره به اینکه ،در یک سال گذشته ، با مشارکت خوب مردم شهرستان بهمئی  دو میلیارد و ششصد و شصت و نه میلیو ن ریال در سال گذشته(۱۳۹۴) زکات جمع آوری شد گفت : با نهادینه شدن اجرای فریضه زکات بسیاری از موانع و مشکلات برطرف شده و یک حرکت مثبت، رو به جلو و سازنده را در اجرایی کردن طرح‌های مختلف شاهد خواهیم بود.
« علی اکبر فرهنگی نسب » از جمع آوری ۱۸۰  میلیون ریال در شش ماهه اول امسال ( ۱۳۹۵) خبر داد و گفت : تلاش و جدیت بر این است تا با تأمین اعتبارات مضاعف در این زمینه بتوانیم طرح‌های عمده احداثی و اجرایی در حوزه زکات را ارتقاء داده و افزایش بدهیم.
« وی » از دامداران و کشاورزان این شهرستان خواست تا همچون گذشته در پرداخت زکات مشارکت داشته باشند و گفت :  این میزان زکات در مسیر تأمین نیازمندی‌ها انجام می‌شود به طوری که احداث سرویس‌های بهداشتی، تأمین جهیزیه، کمک‌ هزینه مسکن،احداث طرح های عام‌المنفعه ، ساخت و تعمیر مساجد و حسینیه ، درمان و تحصیل از جمله مواردی است که بستر هزینه‌کرد مناسب زکات را در این شهرستان را فراهم کرده است.
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi