پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه علی پوزش افزود:آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب دیدگاه های ممتازی داشت که این دیدگاه ها تا امروز چراغ روشنی برای ملت است. ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ سه شنبهدر شهر دهدشت برگزار شد مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه علی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31243
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱:۳۴

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه علی پوزش افزود:آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب دیدگاه های ممتازی داشت که این دیدگاه ها تا امروز چراغ روشنی برای ملت است.

مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی 3
۱۳۹۵/۱۰/۲۱ سه شنبهدر شهر دهدشت برگزار شد

مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه علی پوزش افزود:آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب دیدگاه های ممتازی داشت که این دیدگاه ها تا امروز چراغ روشنی برای ملت است.

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد صاحب الزمان (عج)دهدشت باحضورپرشور مردم قدرشناس و مدیران ادارات ونهادهای مختلف برگزار شد.

فرماندارکهگیلویه دراین مراسم اظهارداشت:این شخصیت  چهره ماندگار کشور است و بدرقه باشکوه مردم تهران و همدردی سایر نقاط کشور قدرشناسی مردم را نشان داد.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه" علی پوزش افزود:آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب دیدگاه های ممتازی  داشت که این دیدگاه ها تا امروز چراغ روشنی برای ملت است.

وی گفت:این مجاهد نستوه  بعد ازانقلاب در کنار امام و رهبری ودر تمامی مراحل  دشوار انقلاب حضور پیدا کرد و مرد عمل بود.

پوزش با اشاره به جنگ تحمیلی اظهارداشت:در این مقطع نیز  هاشمی، هاشمی بودن خود را به بهترین وجه نشان داد و در پیروزی های رزمندگان بر استکبار و حامیان آنها دخیل بود.

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه ملت ایران به فرزندان مملکت افتخار می کنند گفت:باید قدردان شخصیتی مثل آیت الله هاشمی در تمامی دوران باشیم.
وی صبوربودن را ویژگی دیگر این مجاهد دانست و همواره بر
خط قرمز بودن انقلاب و رهبری در تمامی حوادث و پیشامدها و اجرای مر قانون تاکید می کرد.

معضل کنونی اشتغال محصول انباشت بیکاری در دو دهه اخیر است
دنبال کنید

فرماندارکهگیلویه  گفت:خاورمیانه  درصدسال گذشته شخصیتی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی را به خود ندیده و بازتاب رحلت ایشان در جهان ، علمی بودن  وعالمی وفرهنکی واندیشمندی او را یادآوری  نمود.

وی فقدان یاردیرین امام،انقلاب و رهبری را سخت و جانکاه دانست و گفت:مرگ سرنوشت همه ماست و  در برابرمشیت الهی تسلیم هستیم.

فرماندار کهگیلویه در پایان از حضور باشکوه مردم در این مراسم قدردانی نمود.

ریحان نژاد/۳۷۱

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi