جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تنیس روی میز نوجوانان نفت و گاز گچساران قهرمان دور رفت لیگ برتر شد

  براساس این گزارش کرونا نیوز،رئیس امو ورزش نفت و گاز گچساران در مراسم پایانی این رقابت ها که با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، رئیس ورزش قهرمانی و جمعی از روسای این شرکت برگزارش کرونا نیوزد گفت: تیم تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان نفت گچساران بدون باخت به عنوان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31212
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

کرونا :

تنیس روی میز نوجوانان نفت و گاز گچساران قهرمان دور رفت لیگ برتر شد

 

براساس این گزارش کرونا نیوز،رئیس امو ورزش نفت و گاز گچساران در مراسم پایانی این رقابت ها که با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، رئیس ورزش قهرمانی و جمعی از روسای این شرکت برگزارش کرونا نیوزد گفت: تیم تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان نفت گچساران بدون باخت به عنوان تیم قهرمان در این رقابت ها معرفی شد.

محمد حبیبی نژاد تصریح کرد: در این دور از مسابقات شش تیم از شهر های گچساران، تهران ، قم اصفهان و مناطق نفتخیز جنوب حضور داشتند که در سه روز به میزبانی باشگاه نفت و گاز گچساران در سالن تنیس مجموعه آزادی به رقابت پرداختند.

حبیبی نژاد افزود: در این رقابت ها تیم های پاک نژاد اسپرت تهران، هیئت تنیس روی میز قم، مناطق نفتخیز جنوب و ذوب آهن اصفهان به ترتیب مقام های دو م تا پنجم را از آن خود کردند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران اظهارداشت : در این دور از رقا بت ها تیم ذوب آهن اصفهان که یکی از تیم های قدر در رشته تنیس روی میز بوده و سرمایه گذاری خوبی نیز در این رشته کرده به عنوان میزبان دور برگشت این رقابت ها معرفی شده است، نتوانست در حد و اندازه شایستگی های خود ظاهر شود و حریف بازیکنان پرانگیزه نفت گچساران شود.

وی در پایان از زحمات کادر فنی ، تدارکاتی وبازیکنان تیم تنیس روی میز نفت و گاز گچساران قدردانی و اظهار امیدواری کرد: با درخشش بازیکنان نفت گچساران دوربرگشت نیز با قهرمانی، عنوان اولی لیگ برتر ایران از آن تنیس روی میز نفت گچساران شود.

تنیس روی میز نوجوانان نفت و گاز گچساران قهرمان دور رفت لیگ برتر شد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi