چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید سرزده فرماندار از ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی و دامپزشکی شهرستان/خدمت به مردم و رضایتمندی آنها از اولویتهای کاری مسئولین است

 به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندارگچساران در حاشیه بازدید از ادارات دامپزشکی و تعاون کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران هدف از این بازدید را بررسی مسائل و مشکلات مراجعین و نحوه پاسخگویی به مردم و رضایتمندی آنها در سیستم اداری عنوان  کرد. عبدالرحیم رحیمی افزود: رضای خدا و جلب رضایت مردم در شهرستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31136
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

کرونا :

بازدید سرزده فرماندار از ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی و دامپزشکی شهرستان/خدمت به مردم و رضایتمندی آنها از اولویتهای کاری مسئولین است
 به گزارش کرونا نیوز , ؛فرماندارگچساران در حاشیه بازدید از ادارات دامپزشکی و تعاون کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران هدف از این بازدید را بررسی مسائل و مشکلات مراجعین و نحوه پاسخگویی به مردم و رضایتمندی آنها در سیستم اداری عنوان  کرد.
عبدالرحیم رحیمی افزود: رضای خدا و جلب رضایت مردم در شهرستان از  اولویتهای ما به عنوان مسئولین و خدمتگزاران نظام و دولت می باشد ، لذا باید در سایه همدلی ، وحدت و تفاهم در کنار مردم و با مردم ، به انها خدمت رسانی کنیم.
 نماینده عالی دولت در شهرستان ابراز داشت : کسانی که در این نظام مسئولیت دارند باید در جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام تلاش نمایند.
 وی با اشاره به معضل بیکاری و انتظارات مردم و قشر تحصیل کرده از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت :رفع معضل بیکاری و اشتغال جوانان از اولویتهای دولت تدبیر و امید است و باید در اینخصوص و برای اجرای سیاستهای دولت تلاش مضاعفی صورت گیرد.
 رحیمی تصریح کرد :امروزه باید برای دستیابی به اهداف  سعی کنیم برنامه محور باشیم و این برنامه ها بعد از شور و مشورت کارشناسی شده توسط متخصصین  تبدیل به قانون و اجرایی گردد.
فرماندار گچساران با اشاره به استعدادها و پتانسیل های موجود در سطح کشور و شهرستان گچساران و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های نیروهای جوان و تحصیل کرده خاطر نشان کرد:باید با استفاده از توان و ظرفیت سرمایه‌گذاران برای بخش خصوصی و حل معضلات کسب و کار و همچنین اجرای طرحهای زوده بازده کسب فنون و حرفه های مورد نیاز جامعه برای رفع این معضل گام برداریم .
 شایان ذکر است فرماندار گچساران از اداره دامپزشکی شهرستان نیز بازدید بعمل آورده و دستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات و مسائل مطرح شده صادر نمودند.
 
 
 
 
 
 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi