یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳

فرماندار بهمئی خبر داد

عملیات اجرائی فاز دوم طرح چهار خطه محور مواصلاتی شهرستان بهمئی به استان خوزستان از امروز آغاز شد. فرماندار بهمئی خبر داد : عملیات اجرائی فاز دوم  طرح چهار خطه محور مواصلاتی شهرستان بهمئی به استان خوزستان از امروز آغاز شد. « علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار بهمئی »  ، با اشاره به اینکه ،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31099
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

عملیات اجرائی فاز دوم طرح چهار خطه محور مواصلاتی شهرستان بهمئی به استان خوزستان از امروز آغاز شد.

فرماندار بهمئی خبر داد : عملیات اجرائی فاز دوم  طرح چهار خطه محور مواصلاتی شهرستان بهمئی به استان خوزستان از امروز آغاز شد.
« علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار بهمئی »  ، با اشاره به اینکه ، فاز دوم  طرح چهار خطه محور مواصلاتی شهرستان بهمئی به استان خوزستان یکی از ضروری ترین نیاز های مردم این شهرستان است از بهره برداری فاز دوم این طرح به طول ۵ کیلومتر خبر داد و گفت : ۹۵میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ و ملی  هزینه خواهد شد.
« علی اکبر فرهنگی نسب »  با بیان اینکه ، ،  طول اصلی مسیر مورد نظر جهت انجام عملیات بهسازی ۱۰کیلومتر بود که ۵ کیلومتر آن به عنوان باند اول به بهره برداری رسید و باقیمانده محور به طول ۵ کیلومتر می باشد افزود: این طرح با حجم ۲۰۰ هزار متر مربع  خاکبرداری و  تعداد ۲۰ حلقه  پل  با نظارت مدیریت ساخت و توسعه راههای استان حداکثر تا هفته دولت ۱۳۹۶به بهره برداری می رسد.
« وی » همچنین  عرض تمام شده آسفالت مسیر را بیش از حدود ۱۱ متر و نیم  برشمرد و گفت : بهره برداری از این مسیر ، نقش موثری در کاهش ترافیک به ویژه در تعطیلات فصلی و هفتگی و کاهش تصادفات خواهد داشت و راه اندازی و بهره برداری از آن از تصادفات جاده ای مسیر لیکک به بهبهان به میزان زیادی کاسته می شود.
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi