یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجادرابطه با کشورهای مستکبر اشتباهی بزرگ است

به گزارش کرونا نیوز ,، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی با توصیه به مردم برای رعایت تقوا، و پرهیزگاری گفت: آلودگی و معصیت که در شان انسان مسلمان نیست گاهی انسان دچار مشکلات بسیار زیادی در زندگی می شود و گاهی نیز انسان در رفاه کامل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31063
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

کرونا :

ایجادرابطه با کشورهای مستکبر اشتباهی بزرگ است

به گزارش کرونا نیوز ,، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی با توصیه به مردم برای رعایت تقوا، و پرهیزگاری گفت: آلودگی و معصیت که در شان انسان مسلمان نیست گاهی انسان دچار مشکلات بسیار زیادی در زندگی می شود و گاهی نیز انسان در رفاه کامل به سر می برد اما در هر دو حالت انسان نباید طغیان کند و باید از گناه بپرهیزد.

امام جمعه یاسوج گفت: تقوای انسان باید به گونه ای باشد که آن را از بیراهه رفتن نگهدارد تقوایی که انسان را به خدا می رساند.

وی بیان کرد: دنیا مثل مار است و ادم عاقل از دنیا حزر می کند همانطور که انسان عاقل از مار بر حزر است و از دنیا گریزان است.

آیت‌الله  حسینی عنوان کرد: حیف است که انسان عاقل از بهشت غافل شود و بخاطر زندگی دنیا و موقت خود را از بهشت محروم کند ائمه معصوم و پیامبران آمدن و  راه به ما نشان دادند و اینجا عاقل کسی است که خودش را ارزان نفروشد و به راهنمایی های ائمه معصوم توجه کند.

آیت‌الله  حسینی  در بخش دوم خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به مناسبت های هفته پیش رو گفت: رضاخان یکی از انسان های بی اراده و خبیث بود که از طرف آمریکا و اتگلیس ماموریت های در ایران داشت که یکی از آنها از بین بردن دین اسلام و کشف حجاب بود.

وی با بیان اینکه این انسان کاملا ضد ایران بود، گفت: این اجنبی در سال ۱۳۱۴ به دستور انگلیس دست به کشف حجاب از بانوان زد بانوانی که نیمی از جامعه امروز را تشکیل می دهند و بیشتر از مردان مورد توجه خداست چرا که مردان ما از دامان  مادران تربیت می شوند.

امام جمعه یاسوج  با اشاره به اینکه اگر جامعه ای مادران پاک داشته باشیم قطعا جامعه ای خوب و پاک نیز در آینده خواهیم داشت، گفت: رضاشاه نتوانست به هدفش برسند و خیلی زود ورق برگشت.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام هرگز با مسلمانان خوب نبوده اند و خوب نخواهند شد، اگر کسی فکر می کند که می توانند با آمریکا، انگلیس و کشورهای غرب رابطه ای خوب داشته باشند خدای عالم می داند که در اشتباه هستند.

آیت‌الله  حسینی  اظهار کرد: دشمنان اسلام هیچگاه خیر مسلمانان را نمی خواهند و تنها به دنبال منافع مادی و اقتصادی خود هستند و می خواهند بر کشورها تسلط کامل داشته باشند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: کشورهی استکبار جنایت های مختلفی را در کشورهای مسلمان انجام می دهند جناینت هایی که حتی قوم مغول انجام نمی دادند اگر قوم  مغول جنایتی می کرد به نام اسلام نبود آما اینها جنایت هایشان را به  نام اسلام و برای بد نام کردن ان انجام می دهند.

استاندار: دستگاه های اجرایی در هزینه اعتبارات، امور عشایر را در محاسبات خودشان بیاورند
دنبال کنید

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به تولد امام حسن عسکری (ع) و اقدامات بزرگی که در زمان امامت خود انجام داد، اظهار کرد: این امام همام به همانند اجداد خود خدمات بزرگی انجام داد و مورد خشم دشمنان واقع شد.

وی به حدیثی از آن حضرت اشاره کرد و گفت: حضرت فرمودند دو صفت است که بهتر از این دو خصلت چیزی نیست که یکی اعتقاد به پروردگار و دومین نعمت و خصلت خوب سود داشتن برای برادران مومن است.

انتهای پیام/د/۲۰۰

اخبار مرتبط

  • سخنرانان قبل ازخطبه های نماز جمعه در یاسوج و گچساران


  • بانوان بویراحمدی به کمپین جهانی (قدس می آییم) پیوستند + تصاویر

ایجادرابطه با کشورهای مستکبر اشتباهی بزرگ است 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi