جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرهنگی نسب فرماندار شهر ستان بهمئی

مشکلات باغداران و کشاورزان این منطقه با حضور کارشناسان و مشارکت جهادکشاورزی شهرستان بهمئی مرتفع می شود. فرهنگی نسب فرماندار بهمئی از تامین آب ۲۰ هکتار از باغات مناطق موران ، چشمه امیری و پس باغ در شهرستان بهمئی خبرداد. « علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار بهمئی» در نشست بررسی مشکلات آب کشاورزی روستاهای موران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30982
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

مشکلات باغداران و کشاورزان این منطقه با حضور کارشناسان و مشارکت جهادکشاورزی شهرستان بهمئی مرتفع می شود.

فرهنگی نسب فرماندار بهمئی از تامین آب ۲۰ هکتار از باغات مناطق موران ، چشمه امیری و پس باغ در شهرستان بهمئی خبرداد.
« علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار بهمئی» در نشست بررسی مشکلات آب کشاورزی روستاهای موران ، پس باغ و چشمه امیری که بیش از ۲۰ هکتار باغ شامل انجیر و بادام را دارا می باشد با اشاره به اینکه ، توجه جدی به مشکلات کشاورزان و باغداران این مناطق به منظور ایجاد اشتغال پایدار ضروری است گفت : مشکلات باغداران و کشاورزان این منطقه با حضور کارشناسان و مشارکت جهادکشاورزی شهرستان بهمئی مرتفع می شود.
تامین آب ۲۰ هکتار از باغات و اراضی کشاورزی ، رفع معارضات اجتماعی موجود ، تشکیل شرکت تعاونی به منظور رفع مشکلات باغات این مناطق و توسعه باغات در این مناطق از مهمترین مصوبات این نشست بود.
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi