پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر بی مسوولیتی جا بیافتد ذلت و پستی می روید/جامعه ای که با شهادت زنده است هرگز شکست نمی خورد

به گزارش کرونا نیوز , آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان در یادواره ۳۵ شهید شهر پاتاوه و روستاهای حومه از مادران و خواهران شهدا خواست مسیر پایندگی و مسیر حقی که شهدا بنا نهادند را ادامه بدهند ، آیت الله ملک حسینی گفت:خانواده شهدا بازمانده های شمشیر اند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30968
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰:۳۲

کرونا :

اگر بی مسوولیتی جا بیافتد ذلت و پستی می روید/جامعه ای که با شهادت زنده است هرگز شکست نمی خورد

به گزارش کرونا نیوز , آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان در یادواره ۳۵ شهید شهر پاتاوه و روستاهای حومه از مادران و خواهران شهدا خواست مسیر پایندگی و مسیر حقی که شهدا بنا نهادند را ادامه بدهند ،

آیت الله ملک حسینی گفت:خانواده شهدا بازمانده های شمشیر اند که باید برای همیشه راه شهدا را باید ادامه بدهند.

 
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به آیاتی از سوره محمد(ص) گفت: کسانی که در راه خدا شهید شده اند گمگشته نیستند و حتی گمنام نبودند و نیستند ،چرا که اگر آرزویی داشتند به آن رسیدند و تلاششان مثمر ثمر بود.
 
وی با اشاره به تفاوت های بین انسان و حیوان تصریح کرد:بزرگترین تفاوت انسانها انسان بودن اوست که هستی را هضم میکند نه مانند حیوانات در دنیا هضم می شود.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:اگر انسان انسان است باید بداند و بیاندیشد و موثر باشد، وی خاطرنشان کرد:دانش ،اندیشه و تاثیر سه رکن اساسی در دست انسان است و از برکات خداوند است که شهدا به خوبی از آن بهره بردند و برای رضایت الهی تاثیر گذاشتند.
 
آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه بر اساس آیه شریفه قرآن که شهدا را زنده معرفی میکند گفت :چراغی که در وجود شهدا افروخته شد تا ابد میتابد و نصرت گر دین خدا خواهد بود.
 
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه اگر بازماندگان شهدا به فکر یاری دین خداوند نباشند هیچ نصرت الهی درکار نخواهد بود تصریح کرد: اگر این تفکر که دیگران باید کارها را انجام بدهند و من مسوولیتی ندارم جا بیافتد ذلت و پستی می روید و دیگر کسی به ما رحم نخواهد کرد.
 
سخنران یادواره شهدای شهر پاتاوه در ادامه با بیان اینکه :جامعه ای که به شهادت زنده و با ایثار و پایمردی به حیات خود ادامه میدهد هرگز شکست نخواهد خورد ابراز کرد: وقتی حشدالشعبی عراق پا به میدان گذاشت دیگر خبری از غارت و تعرض به نوامیس مردم نبود .
 
وی با اشاره به اینکه اگر از تفکر مقاومت و ایثار دست بکشیم مرگ و غارت و نیستی برای ما رقم خواهد خورد تصریح کرد:خداوند با هیچ امتی عهد نبسته و در صورت هر گونه کوتاهی امتی خواهد آمد که هم آنها خدا را دوست دارند و خداوند هم آنهارا دوست دارد .
 
منبع: سفیر دنا
انتهای پیام /  200

 

عید سعید فطر برهمه مسلمانان جهان مبارک باد
دنبال کنید

اخبار مرتبط

  • یادواره ۳۵ شهید گلگون کفن بخش پاتاوه برگزار می شود

اگر بی مسوولیتی جا بیافتد ذلت و پستی می روید/جامعه ای که با شهادت زنده است هرگز شکست نمی خورد 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi