یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکیل کمیته ستادی حذف دفترچه در مدیریت درمان تامین اجتماعی اصفهان

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان گفت: سه بیمارستان و ٢۵ درمانگاه ملکی استان اصفهان در طرح حذف دفترچه های بیمه قرار گرفتند. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی اعتصام پور در جلسه کمیته ستادی حذف دفترچه های درمانی که با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی، رؤسای بیمارستانها و درمانگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30944
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

کرونا :

تشکیل کمیته ستادی حذف دفترچه در مدیریت درمان تامین اجتماعی اصفهان
مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان گفت: سه بیمارستان و ٢۵ درمانگاه ملکی استان اصفهان در طرح حذف دفترچه های بیمه قرار گرفتند.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی اعتصام پور در جلسه کمیته ستادی حذف دفترچه های درمانی که با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی، رؤسای بیمارستانها و درمانگاه های ملکی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر زیر ساختها برای اجرای این فرآیند آماده شده است و با مشخص کردن مسئولیت اجرایی، به زودی این اتفاق در سه بیمارستان و ٢۵ درمانگاه استان عملیاتی خواهد شد.
وی با بیان اینکه در راستای توسعه این طرح، استان اصفهان به عنوان یکی از استانهای مرحله دوم اجرا قرار گرفته است، گفت: به منظور استقرار سیستم HIS با مشکلات عدیده ای روبه رو بودیم اما با همدلی، همگرایی و همفکری مجموعه مدیریت درمان، موفقیت حاصل شد.
دکتر اعتصام پور گفت: حذف نسخه کاغذی علاوه بر کاسته شدن خطاهای انسانی در نسخه پیچی و کاهش انتظار در داروخانه ‏ها می‏ تواند گام موثری برای حفظ منابع طبیعی داشته باشد.

تشکیل کمیته ستادی حذف دفترچه در مدیریت درمان تامین اجتماعی اصفهان

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi