چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با فرماندارگچساران

  به گزارش کرونا نیوز ,  ، دکتر علیمردانی مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از معاونین و کارشناسان این اداره کل با حضور در دفتر فرماندار گچساران به ارائه ظرفیت‌های مختلف عمرانی در حوزه راه و شهرسازی و برخی کمبودها ،معارضات پروژه ها و مسائل و مشکلات در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30918
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱

کرونا :

دیدار مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با فرماندارگچساران

 
به گزارش کرونا نیوز ,  ، دکتر علیمردانی مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از معاونین و کارشناسان این اداره کل با حضور در دفتر فرماندار گچساران به ارائه ظرفیت‌های مختلف عمرانی در حوزه راه و شهرسازی و برخی کمبودها ،معارضات پروژه ها و مسائل و مشکلات در شهرستان  پرداختند.
بر پایه این گزارش کرونا نیوز در این نشست  وضعیت راهها و جاده های مواصلاتی و پروژه های در دست احداث شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
فرماندارگچساران  در این نشست اظهار داشت : با توجه به سیاستهای دولت تدبیر و امید و همچنین پیگیرهای مسئولین شهرستان در سالهای اخیر میزان دسترسی جمعیت شهرستان و روستاهای اطراف از راه آسفالته پیشرفت خوبی داشته است .
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به این مطلب که  میزان بهره‌مندی مردم از راه مناسب و آسفالته یکی از فاکتورهای توسعه شهرستان محسوب می‌شودافزود: شهرستان گچساران  علاوه بر دارا بودن راههای ترانزیتی محل رفت و آمد بسیاری از هم استانیها و سایر هموطنان است و به همین جهت رسیدگی و توجه به راهها در این شهرستان بسیار حائز اهمیت می باشد.
وی با تاکید بر این مطلب که توجه بیشتر مسئولین در  حوزه راهسازی در ارتقای شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی منطقه بسیار تاثیرگذار است ابراز داشت :اداره راه و شهرسازی در بحث جاده کمربندی گچساران ،جاده بهشت زهراء و کارخانه روغن باید با پیش بینی اعتبارات لازم و رفع معارض نسبت به تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها اقدام نماید.
شایان ذکر است با صحبتهای فرماندار گچساران با برخی از مالکین در بحث معارضات این پروژه ها مقرر گردید اداره راه و شهرسازی عملیات اجرائی خود را آغاز و رضایت معارضین طبق قوانین و مقررات جلب گردد.
 
 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi