پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار برهمکاری بیشتر بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی تاکید کرد

سیدموسی خادمی با حضور محنائی معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی عصر جمعه در بازدید از شهرک صنعتی بردیان شهرستان چرام، گفت: تاکنون ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بازسازی، راه اندازی و فعالیت مجدد واحد های راکد استان پرداخت شده است. استاندار افزود: ۹۳ طرح تولیدی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30904
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

کرونا :

استاندار برهمکاری بیشتر بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی تاکید کرد
سیدموسی خادمی با حضور محنائی معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی عصر جمعه در بازدید از شهرک صنعتی بردیان شهرستان چرام، گفت: تاکنون ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بازسازی، راه اندازی و فعالیت مجدد واحد های راکد استان پرداخت شده است.
استاندار افزود: ۹۳ طرح تولیدی و اقتصادی تاکنون از محل این منابع در استان به چرخه فعالیت و تولید بازگشتند.
خادمی با اشاره به اینکه از ۳۲ واحد صنعتی شهرک بردیان چرام تعداد زیادی غیرفعال هستند، اظهار داشت: راهکارهای لازم برای تامین تسهیلات از سوی بانک ها ارائه خواهد شد.
استاندار، یکی از دلایل عدم پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها را قیمت پایین وثیقه بانکی از سوی مدیران عامل واحدهای تولیدی اعلام کرد.
خادمی افزود: ۱۲ واحد از شهرک صنعتی بردیان چرام برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند که تاکنون ۱۸ میلیارد ریال به ۲ واحد از آنها تسهیلات پرداخت شده است.
استاندار، از رویکردهای اصلی دولت را حمایت از واحدهای تولیدی کوچک دانست و گفت: ۱۱۰ واحد صنعتی طی سه سال گذشته در سطح استان راه اندازی مجدد شده است.
در این بازدید استاندار به باز پرداخت تسهیلات به بانک ها از سوی صاحبان تولید ونسبت به خرید تولیدات واحدهای صنعتی استان به دستگاه های دولتی تاکید کرد.

 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi