دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرهنگی نسب فرماندار بهمئی و تاکید بر برگزاری هرچه بهتر ویژه برنامه های 9 دی ماه

حماسه ۹ دی بر همگان ثابت کرد که مردم ولایی و همیشه در صحنه کشور ایران همواره نفوذناپذیر هستند نشست هم‎اندیشی پاسداشت یوم‎الله ۹ دی در فرمانداری بهمئی برگزار شد.  « علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار بهمئی »  در این نشست با تاکید بر هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم ۹ دی ، با اشاره به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30870
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

حماسه ۹ دی بر همگان ثابت کرد که مردم ولایی و همیشه در صحنه کشور ایران همواره نفوذناپذیر هستند

نشست هماندیشی پاسداشت یومالله ۹ دی در فرمانداری بهمئی برگزار شد.
 « علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار بهمئی »  در این نشست با تاکید بر هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم ۹ دی ، با اشاره به اینکه ، ۹ دی مظهر بصیرت، ولایت‌مداری و نفوذناپذیری ملت ایران است گفت: حماسه ۹ دی بر همگان ثابت کرد که مردم ولایی و همیشه در صحنه کشور ایران همواره نفوذناپذیر هستند.
« فرماندار بهمئی » با بیان اینکه ،  تجمع حماسه ۹ در  مناطق مختلف شهرستان بهمئی برگزار می‌شود ،  شعار ۹ دی را نماد بصیرت، ولایتمداری و نفوذناپذیری مردم ایران دانست و با بیان اینکه ، ستاد بزرگداشت نهم دی‌ماه در بهمئی با شعار محوری «بصیرت، ولایت‌مداری و نفوذناپذیری مردم ایران»، می باشد افزود : ستاد بزرگداشت نهم دی ماه در شهرستان بهمئی برنامه‌های متعدد تحلیلی و تبیینی را برنامه‌ریزی کرده است.
« علی اکبر فرهنگی نسب » با اشاره به اینکه ، ۹ دی ماه متعلق به همه مردم و جامعه اسلامی است و تشکل‌های اسلامی و مردمی بویژه هیئات مذهبی و مساجد، بقاع متبرکه و نهاد روحانیت در تبیین و چرائی و چیستی حماسه ماندگار یوم‌الله نهم دی‌ماه نقش موثری دارند گفت : باید زمینه حضور گسترده مردم را در همایش بزرگ ۹ دی در مصلی شهر لیکک فراهم کنیم.
« وی » همچنین گفت : به همین مناسبت ،روز پنج شنبه نهم دی ساعت ۱۰ صبح مراسمی باشکوه با حضور مسئولین، دانش آموزان ، دانشجویان واقشارمختلف مردم  در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) در شهر لیکک برگزار می شود.

 
 

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi