پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

در فتنه ۸۸ سکوت یا خیانت برخی از خواص بی بصیرت، کار مردم را در تشخیص حق و باطل دشوار کرده بود

امام جمعه شهرستان کلیبر با اشاره به اینکه که در فتنه ۸۸ بعضی از خواص به وظیفه خود بخوبی عمل نکردند گفت سکوت یا خیانت برخی از خواص بی بصیرت،کار مردم را در تشخیص حق و باطل دشوار کرده بود. به گزارش کرونا نیوز ,؛ در مراسم گرامیداشت ۹ دی امام جمعه شهرستان کلیبر ضمن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30869
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۹:۳۴

امام جمعه شهرستان کلیبر با اشاره به اینکه که در فتنه ۸۸ بعضی از خواص به وظیفه خود بخوبی عمل نکردند گفت سکوت یا خیانت برخی از خواص بی بصیرت،کار مردم را در تشخیص حق و باطل دشوار کرده بود.

به گزارش کرونا نیوز ,؛ در مراسم گرامیداشت ۹ دی امام جمعه شهرستان کلیبر ضمن یادآوری ۸ و نه دی این روز را روز حماسه عظیم ملت ایران دانست وافزود مردم ایران در این روز با حضور خود در صحنه ثابت کردند که پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت ایستاده اند.

حاج آقا موسوی خاطرنشان کرد این ملت بزرگ از نهضت عاشورا درس گرفته اند و همیشه پیروان مکتب و پرچم هدایت و ایثار در راه خدا هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در برهه ای از زمان در مقابل نفوذ دشمنان ایستاده اند و از آرمان های این انقلاب دفاع کرده اند گفت در فتنه ۸۸ نیز این مردم با هوشیاری کامل در برابر نفوذ کشورهای غربی که خواستار براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند، ایستادند و پشت ولایت را خالی نکردند.

وی با اشاره به اینکه که در فتنه ۸۸ بعضی از خواص به وظیفه خود بخوبی عمل نکردند گفت سکوت یا خیانت برخی از خواص بی بصیرت،کار مردم را در تشخیص حق و باطل دشوار کرده بود.

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi