شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دلسوزان انقلاب اسلامی ایران بگوش!

به گزارش کرونا نیوز , ، سید رحیم وفانژاد -انقلاب اسلامی ایران از مشهودات انقلابیون تا شنیده های نسل پس از انقلاب ،ریشه ای اعتقادی و فرهنگی مذهبی در بین انقلابیون  داشته که این عنصر و جوهره با وحدت مردمی حول‌محور مرجعیت زمان قطار انقلاب را سرعت بخشید و سرانجام در بیست و دوم بهمن ماه به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30859
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱:۰۹

کرونا :

دلسوزان انقلاب اسلامی ایران بگوش!

به گزارش کرونا نیوز , ، سید رحیم وفانژاد -انقلاب اسلامی ایران از مشهودات انقلابیون تا شنیده های نسل پس از انقلاب ،ریشه ای اعتقادی و فرهنگی مذهبی در بین انقلابیون  داشته که این عنصر و جوهره با وحدت مردمی حول‌محور مرجعیت زمان قطار انقلاب را سرعت بخشید و سرانجام در بیست و دوم بهمن ماه به رهبری امام روح الله با رمز وحدت مردمی به پیروزی رسید.

شاهد بوده اند و مطلع هستیم اگر آن مزدور بی هویت دستور کشف حجاب را صادر کرد در برابر آن اقدام حکومت، مردم یکپارچه، سینه سپر کرده و ایستادند و حکومت طاغوتی نوکران استکبار نیز ‌تسلیم اراده و وحدت مردم شد‌. 
اما متاسفانه پس انقلاب اسلامی (خاصه پس از هشت سال دفاع مقدس ضمن چشم پوشی از نفوذ منافقینی چون بنی صدر) رقابت هایی در بین اقشار عامه مردم بوجود آمد که وحدت وهمدلی مردم را نشانه گرفت و عده ای نیز در همان زمان این اتفاقات را با کلماتی همچون دموکراسی ،تحزب،جناح بندی معنا کردند که در نتیجه آن امروز شاهد سیاست زدگی در طبقات‌مختلف جامعه هستیم به گونه ای که حتی در یک خانواده و یک مهمانی شاهدیم مخاطب هر شخص هم جناح سیاسی وی باید باشد و  کمتر محفلیست که مناظرات و‌کشمکش های سیاسی در آن دیده نمیشود.البته این مقدمه به معنای  مخالفت با دموکراسی نیست. 
سی و‌هشت سال از مبارک ‌انقلاب اسلامی میگذرد اما امروز در خیابانهایمان دیگر شاهد آن برادری ها و همدلی ها نیستیم البته اگر عده ای وارفته این جدایی ها را عینیت تمدن تصور نکنند و نگویند کدخدا شیطان چنان است و‌چنین .حال خود احزاب و جناح ها بگویند ثمره این تحزب و جناح بندی ها برای ما چه بود جز جدایی قلوب از همدیگر ؟کدام درد مردم توسط تحزب و‌جناح بندی ها دوا شد؟کدام جناح سیاسی برای رضای خدا شبی به یاد پیرزن و ‌پیرمرد فلان روستا ،سرما کشید؟کدام جناح از قدرت طلبی و انحصار طلبی و مال اندوزی دوری کرد که اهداف انقلاب اسلامی محقق شود و قاسم سلیمانی ها مقتدر تر باشند؟ کدام یک از اعضای بالاشهر نشین  احزاب و جناح ها از درد دستان پینه بسته جنوب و غرب و شرق این خاک خبر دارد؟آری که  مردم قربانی این بازیها شده اند .بازیهایی که همه میدانیم تا متحد نباشیم و یکدل نشویم مشکلاتمان حل نمی شود.
باری در همین کش و قوس هاست که  احزاب و‌جناح  های سیاسی نه بعنوان بازوان ‌انقلاب که در نقش قدرت طلبی وارد عمل میشوند و برای تحقق اهداف دشمن آنچنان بر هم تازیدند که دشمن نیز طمع کرد و  فتنه ای را که طراحی کرده بود عملی کرد و آنچنان گرد و غبار کرد که  در آن ادعا بازار حق و حق گرایی مردم  به جان هم افتادند و زدند و شکستند .
آری این نیز دستاورد خدمت احزاب به مردم بود که هزاران  ساعت و دقیقه  نظام و انقلاب را با چالش روبه رو کنند و هشت ماه زد و خورد در کشور اتفاق افتاد  تا حتی فلان جزیره عربی طمع حمله به ایران کند .
آری همه مقصریم که فکر کردیم احزاب و‌جناح های سیاسی دلشان به حالمان می سوزد .
 و اما الحمدلله که حسین(ع) آخرین نخ ریسمان وحدتمان بود و نگذاشت انقلاب را از دستانمان بگیرند و ۹ دی یوم اللهی شد که امروز بفهمیم ما راهمان را باید در کنار هم بپیماییم نه اینکه عده ای را قربانی امیال شخصی و حزبی خود کنیم و به جامعه هر چه که استنباط شخصی و منفعت جناحی مان  بوده را تلقین نماییم .
 آه که همین بازیها بود  برای آنها شد نان و آب  خانه های قیطریه و بالاتر و ماشین های آنچنانی و….و برای مردم فقط  آه شد و آه.
اما اینکه حضرت امام روح الله چرا دستور لغو حزب جمهوری را صادر کردند خود حکمت ها دارد که شاید تا ابدیت برای سیاست زده ها قابل فهم نباشد.
ورهبری نیز فرمودند :((برای من تقسیمات اصلاح طلبی و اصولگرایی مهم نیست اما روی فتنه حساسم  )) .
 
دلسوزان انقلاب اسلامی ایران بگوش!
 
یادمان نرود دشمن با نفوذ به ‌انتخابات و طرح مسائلی چون تقلب و تقویت معارضین حاکمیت سوریه، اهداف پلید خود را عملی کرد و ویرانه ای با صدها هزار کشته و بی خانمانی میلیونها سوری به پا کرد. در انتخابات آینده مراقب تحرکات دشمن در عرصه دموکراسی برای دست یابی به خاورمیانه جدید باشیم کما اینکه با توجه به سریال ۲۴+ احتمال حضور دشمن در انتخابات گذشته نیز متصور بوده است.
 
انتهای پیام/۲۰۰
 
 

دلسوزان انقلاب اسلامی ایران بگوش! 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi