چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار مدیر آبفا شهری دوگنبدان و کارکنان این شرکت با فرماندارشهرستان

بهنام پاد در این دیدار  ضمن تشریح وضعیت آبرسانی به این شهرستان تعداد مشترکین آب گچساران را ۳۲۰۴۰ و مشترکین فاضلاب را ۵۶۴۸ نفر عنوان کرد. بهنام پاد با بیان این مطلب که رینگ مخازن یا آبرسانی به شهر دوگنبدان ۴۵ درصد پیشرفت فیزکی داشته است ابراز داشت:در حال حاضر ۴۰ درصد جمعیت شهر دوگنبدان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30855
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

کرونا :

دیدار مدیر آبفا شهری دوگنبدان و کارکنان این شرکت با فرماندارشهرستان
بهنام پاد در این دیدار  ضمن تشریح وضعیت آبرسانی به این شهرستان تعداد مشترکین آب گچساران را ۳۲۰۴۰ و مشترکین فاضلاب را ۵۶۴۸ نفر عنوان کرد.
بهنام پاد با بیان این مطلب که رینگ مخازن یا آبرسانی به شهر دوگنبدان ۴۵ درصد پیشرفت فیزکی داشته است ابراز داشت:در حال حاضر ۴۰ درصد جمعیت شهر دوگنبدان واقع در محلات کوی فرهنگیان شمالی و جنوبی،کارکنان دولت شمالی و جنوبی،سه راهی ،محله لبنان و رزمندگان از آب سد کوثر استفاده میکنند.
وی تصریح کرد با اجرای رینگ مخازن ۴۰۰ لیتر در ثانیه آب به شهر دوگنبدان اختصاص خواهد یافت که در صورتامین اعتبار تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.
پاد با اشاره به پروژه آبرسانی به شهرک نفت دوگنبدان اظهار امیدواری کرد این طرح با اعتبار دو میلیارد و پانصد مییلون ریال از محل اعتبارات استانی در دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده  و تعداد ۳۰۰خانوار از اب آشامیدنی سالم برخوردار گردند.
مهندس پاد با اشاره به افتتاح فاز نخست تصفیه خانه شهر دوگنبدان در تابستان امسال با حضور وزیر محترم نیرو اظهار داشت :در دولت تدبیر و امید این طرح شتاب خوبی به خود گرفت که فاز دوم این تصفیه خانه با ۹۲ درصد پیشرفت در دست اجرا می باشد.
مدیر آبفا شهردوگنبدان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان بخاطر تعاملی که با ادارات شهرستان دارند از ایشان خواستند تا نسبت به وصول مطالبات این شرکت از ادارات همکاری لازم را داشته باشند تا در نتیجه خدمات دهی مطلوبتری صورت گیرد.
 در ادامه این نشست فرماندار گچساران  با قدر دانی از زحمات مدیر امور آبفای گچساران و مجموعه همکاران ایشان ، ابراز امیدواری کرد که این خدمات تداوم یافته و مشکل بلند مدت آب این شهرستان مرتفع شود.
رحیمی اظهار داشت: فرمانداری و مجموعه مسئولین ذیربط در شهرستان  برای رفع مشکل آب این شهرستان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود و در خصوص رفع مشکلات این حوزه  همکاری لازم را خواهند داشت .
فرماندار گچساران با اشاره به کمبود آب در کشور و تنش آبی موجود از مردم خواستند تا با اصلاح الگوی مصرف و پرداخت به موقع بهای آب مصرفی خود نقشی مهم در خدمات رسانی بهتر داشته باشند.
وی افزود هر خدمتی که از سوی مسئولین صورت پذیرد برای رفاه حال و آسایش مردم بوده  که در بخش فاضلاب نیز میتوان گفت فاضلاب نماد پیشرفت و ترقی و فرهنگ یک شهر است که هدف از  اجرای فاضلاب تامین شرایط بهداشتی برای زندگی مردم و پاک نگهداشتن محیط زیست بوده که مردم باید همکاری لازم را در این خصوص نیز داشته باشند .
 
 

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi