جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کریمی ژاد سرپرست فرمانداری لنده : ما تا همیشه به کسانی که به خاک افتادند تا ما به خاک مذلت نیفتیم بدهکاریم .

کریمی ژاد سرپرست فرمانداری لنده : ما تا همیشه به کسانی که به خاک افتادند تا ما به خاک مذلت نیفتیم بدهکاریم .   مراسم گرامیداشت یاد و خاطره چهارشهیدگلگون کفن فرهنگی شهرستان لنده با حضور فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه لنده، امام جمعه موقت و مسولان ادارات شهرستان و خانواده های معظم شهدا در حسینه ثارالله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30806
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱:۵۰

کریمی ژاد سرپرست فرمانداری لنده : ما تا همیشه به کسانی که به خاک افتادند تا ما به خاک مذلت نیفتیم بدهکاریم .

 

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره چهارشهیدگلگون کفن فرهنگی شهرستان لنده با حضور فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه لنده، امام جمعه موقت و مسولان ادارات شهرستان و خانواده های معظم شهدا در حسینه ثارالله سپاه ناحیه لنده برگزارش کرونا نیوزد.
در این مراسم کریمی نژاد سرپرست فرمانداری لنده با تحلیل گفتمانی دفاع مقدس گفتند: دفاع هشت ساله نطام ما به لحاظ ماهوی با تمام جنگهای دنیا متفاوت بود و برای فهم این تفاوت ها باید مبانی شکل گیری آن را مورد واکاوی قرار داد دفاعی که برای تامین اقتصاد نبود برای کشورگشایی نبود صرفا مبنایی ایدئولوژیک داشت . شهیدان نیاز به یادواره ندارند آنان نامشان بر قاموس هستی جاودانه است . این ماییم که به بهانه یاد و نام شهدا نیازمند یادواره ایم تا خود را گم نکنیم .
امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است مدیون و مرهون خالقان و گردانندگان دفاع مقدس یعنی شهداست . آنانکه به خاک افتادند تا ما به خاک مذلت نیفتیم آنانکه از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم آنانکه رفتند تا ما بمانیم . آنانکه اول روی منیت رفتند بعد روی مین . شهیدان جسم شان را به خاک روحشان را به خدا و راهشان را به آیندگان سپردند . بنابراین ما تا زنده ایم به آنان بدهکاریم .
ایشان با اشاره به خدماتی که در طول شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ارایه شده است گریزی به فعالیتهای دولت تدبیر و امید زد و گفت خوشبختانه از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان برای حوزه اشتغال به شهرستان لنده اختصاص داده شد که جوانان جویای کسب و کار می توانند با مراجعه به نهادهای حمایتی از این فرصت استفاده نمایند .

پیام تسلیت دکتر کریمی نژاد سرپرست فرمانداری لنده به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی
دنبال کنید

 یادواره شهیدان کرم الله رجبی،خداخواست رازنهان، علی فرهمندی و عزیزالله انجام از شهدای فرهنگی شهرستان لنده از طرف کانون بسیج فرهنگیان ناحیه لنده برگزارش کرونا نیوزد.

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi