یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مصوبات سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد با گذشت ۴ ماه هنوز عملیاتی نشده است

به گزارش کرونا نیوز , ، علی اکبری عصر امروز در نشست با خوشه‌های کسب و کار و فعالان صنعتی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون سازمان صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ شاخص‌های توسعه جزء آخرین استان‌های کشور محسوب می‌شود و به لحاظ نرخ بیکاری رتبه اول کشور را دارد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30795
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱:۱۲

کرونا :

مصوبات سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد با گذشت ۴ ماه هنوز عملیاتی نشده است

به گزارش کرونا نیوز , ، علی اکبری عصر امروز در نشست با خوشه‌های کسب و کار و فعالان صنعتی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون سازمان صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ شاخص‌های توسعه جزء آخرین استان‌های کشور محسوب می‌شود و به لحاظ نرخ بیکاری رتبه اول کشور را دارد لذا رفع این مشکلات و موانع تنها با دلسوزی مسؤولان محقق می‌شود.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی یاسوج بیان کرد: علی‌رغم همه تلاش‌های صورت گرفته دولت یازدهم در استان و اقدامات خوب مسؤولان استانی، همچنان نیازمند توجه بیشتری هستیم چراکه شکاف‌های بزرگی در استان وجود دارد و محرومیت‌ها و نیازمندی‌ها به  قوت خود باقی است.

وی به سفر چند ماه گذشته دولت به استان اشاره کرد و افزود: در سفر دولت به استان قول‌ها و وعده‌هایی داده شد و طرح‌ها و اعتباراتی در نظر گرفته شد که لازم است این  اعتبارات هر چه سریع‌تر اختصاص داده شوند.

این مسؤول از عدم همراهی سیستم بانکی با بخش صنعت استان انتقاد کرد و گفت: عزم و اراده‌ای در نظام بانکی جهت تحول در حوزه صنعت دیده نمی‌شود که برای رفع این  مشکل جدی چاره‌ای اندیشیده و تدابیری اتخاذ شود.

وی خواستار کمک مسؤولان ارشد بخش صنعت کشور به استان شد و خاطرنشان کرد: گلایه‌ها، درد دل‌ها و دغدغه‌های مسؤولان کهگیلویه و بیوراحمد به مسؤولان ارشد صنعتی  کشور انتقال داده شود.

انتهای پیام/۲۰۰

مصوبات سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد با گذشت ۴ ماه هنوز عملیاتی نشده است 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi