شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری همایش روز بصیرت شهرستان هریس

به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت همایش روز بصیرت شهرستان هریس با حضور مردم ولایی شهرستان برگزار گردید. به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت همایش روز بصیرت شهرستان هریس با حضور مردم ولایی شهرستان برگزار گردید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30793
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

کرونا :

برگزاری همایش روز بصیرت شهرستان هریس

به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت همایش روز بصیرت شهرستان هریس با حضور مردم ولایی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت همایش روز بصیرت شهرستان هریس با حضور مردم ولایی شهرستان برگزار گردید. این مراسم در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرستان هریس با حضور خانواده های محترم شهدا و ایثارگران و مردم ولایتمدار و مسئولین محترم شهرستان هریس اعم از لشگری و کشوری برگزار گردید. سخنران مراسم استاد توحیدی یکی از سخنرانان استان بود. وی در سخنان خود به زمینه های شکل گیری تجدید نظر طلبی و در واقع فکر براندازی نظام از زمان دولت سازندگی و در ادامه در دولت اصلاحات که زمینه فرکیر آن را در فضای حقیقی انجام میدادند از قبیل برگزاری کلاسهای آموزسی وسمینار ها و شرکت در محافل هم اندیشی در داخل و خازج از کشور صورت پذیرفت ولی بعد از دولت اصلاحات چون زمینه برای فعالیت در فضای حقیقی آنچنان که باید فراهم نبود در فضای مجازی و اینترنت و وبلاگ وبسایت ها فعالیت خود را در ایجاد شبهه و ترویج افکار ضد نظام و انقلاب و اسلام ادامه دادند تا اینکه در انتخابات سال ۸۸ با مقدمه چینی و تمهیدات لازم قبل از انتخابات از جمله اینکه مطرح کردن که باید از آراء صیانتشود و… مطرح نمودند که در انتخابات احتمال تقلب وجود دارد و اگر فلان شخص پیروز نشود قطعا تقلب شده است . پس از انتخابات هم که طرف پیروز مشخص شد . فتنه گران و سردمداران آنها که عروسک خیمه شب بازی آمریکا و صهیونیست ها بودند به دروغ در کشور بلوا و اشوب به راه انداختند که در انتخابات تقلب شده است.و با این کار خود حدود ماه کشور عزیزمان و انقلاب اسلامی را می خواستند به چالش بکشانند. ام با رهبری پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و هوشیاری مردم بصیر و غیور کشورمان و عنایات حضرت ولی عصر (عج) و اینکه مثل همیشه محرم به داد مردم رسیده است اینبار هم عاشورا حسینی به داد نظام رسید. و مردم در ۹ دی سال ۸۸ مشت محکمی به دهان فتنه گران زدند و اعلام نمودند تا ابد پشت ولایت فقه و نظام خوهند ایستاد.

مقابله با تروریسم نیازمند مبارزه است نه مذاکره
دنبال کنید

برگزاری همایش روز بصیرت شهرستان هریس 12

برگزاری همایش روز بصیرت شهرستان هریس 13برگزاری همایش روز بصیرت شهرستان هریس 14    برگزاری همایش روز بصیرت شهرستان هریس 15 برگزاری همایش روز بصیرت شهرستان هریس 16 برگزاری همایش روز بصیرت شهرستان هریس 17 برگزاری همایش روز بصیرت شهرستان هریس 18 برگزاری همایش روز بصیرت شهرستان هریس 19 برگزاری همایش روز بصیرت شهرستان هریس 20 برگزاری همایش روز بصیرت شهرستان هریس 21

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi